یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین

شرکت خودروسازی بیوک به تازگی یک مدل قدرتمندتر و بهتر را نسبت به خودروی تمام الکتریکی بیوک مدل ویلایت ۶ پلاس را در بازار چین عرضه کرده است.  

یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین

شرکت خودروسازی بیوک اعلام کرده است که یک مدل جدید از خودروی تمام الکتریکی بیوک، ویلایت ۶ پلاس، را که نسبت به نسخه‌های پیشین خود از قدرت و ظرفیت باتری بیشتری برخوردار شده، در بازار چین عرضه کرده است تا بدین ترتیب بتواند نظر و رضایت مشتریان و علاقمندان به خودروهای قدرتمند و لوکس پاک و دوستدار محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب کند.

چین با توجه به جمعیت بالا و جغرافیای پهناوری که در اختیار دارد، یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر، تبدیل به یکی از داغ ترین بازارهای فروش خودروهای برقی و الکتریکی نیز شده است.

بر اساس گزارش وب سایت insideEVs، این مدل بهینه‌سازی شده قدرت موتور و ظرفیت باتری بیشتری دارد به گونه‌ای که ظرفیت باتری آن ۵۲.۵ کیلووات ساعت گزارش و اعلام شده است. البته با این وجود، گفته می‌شود قیمت این خودرو همچنان زیر ۳۰ هزار دلار باقی خواهد ماند.

از مشخصات فنی، ویژگی و قابلیت‌های خودروی بیوک ویلایت ۶ پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این خودرو قادر است مسافتی به طول ۴۱۰ کیلومتر یا ۲۵۵ مایل را طی کند. تنها ۳.۶ ثانیه طول می کشد تا سرعت این خودرو از سفر به پنجاه کیلومتر بر ساعت برسد. قدرت موتور آن ۱۱۰ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشاور است. طول و عرض این خودرو به ترتیب حدود چهار در دو متر است و ارتفاع آن نیز نزدیک به یک متر و نیم است. وزن خالص این خودرو همچنین یک هزار و ۶۷۵ کیلوگرم تخمین زده شده است. با بهره گیری از کابل مجهز به سیستم شارژ سریع ، ۸۰ درصد از شارژ این خودرو تنها در عرض مدت ۴۰ دقیقه صورت می‌پذیرد.

از مشخصات فنی، ویژگی و قابلیت‌های خودروی بیوک ویلایت ۶ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باتری این خودرو ظرفیتی معادل ۳۵ کیلووات ساعت دارد که قادر است ۳۰۱ کیلومتر یا ۱۸۷ مایل را بپیماید. قدرت موتور آن ۸۵ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو همچنین در ظرف مدت ۱۱.۸ ثانیه می تواند سرعتش را از از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. وزن خالص این خودرو اندکی نسبت به نسخه پلاس آن کمتر و معادل یک هزار و ۵۴۰ کیلوگرم است. طول و عرض و ارتفاع آن نیز همچون نسخه پلاس است.

یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین

یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین

یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین

یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها