سختی کار پاکبانان در مهران

شهردار مهران گفت: شهری که زیرساخت‌های آن برای 17 هزار نفر ساخته شده این روزها پذیرای میلیون‌ها زائر است.

سختی کار پاکبانان در مهران

حجت الله نصیری‌پور اظهار کرد: شهرداری مهران از ماه‌ها قبل در بحث زیباسازی شهری،آسفالت معابر به ویژه معابر منتهی به پایانه مرزی و روشنایی معابر و پارک‌ها اقدامات قابل توجهی انجام داده استکه از جمله این فعالیت‌ها آسفالت 11 هزار متر در طول سه ماه بود.

وی با اشاره به اهمیت کنارگذر غربی در کاهش بار ترافیک شهر مهران و تردد زایران حسینی از این کنارگذر، تصریح کرد: چون پیمانکاران نتوانستند این کار را به اتمام برسانند شهرداری کار را تحویل گرفت و در طول یک ماه 13 کیلومتر کنارگذر آسفالت شد و در اختیار زائران قرار گرفت.

شهردار مهران با بیان اینکه امروز هم آسفالت زیرگذر ورودی به پایانه برکت را شروع کردیم که تا ساعات آینده کار آن تمام خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به خروج حجم زیادی از خودروهای زائران بازگشتی از مرز، ۳۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های درون و برون‌ شهری مهران خالی شده و امکان پارک خودرو در آنها وجود دارد.

نصیری‌پور گفت: با توجه به حجم زیاد مسافران در مهران و جمع شدن زباله، برای پاکسازی شهر نیز به جز نیروهای شهرداری مهران 70 نیروی شهرداری اراک به عنوان شهرداری معین به ما کمک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های شهر مهران برای 17 هزار نفر ساخته شده اما تردد در آن میلیونی شده، بنابراین دپوی زباله هم طبیعی است و پاکسازی و پاک نگه داشتن آن مستلزم کارشبانه روزی ایت که نیروهای شهرداری در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها