تکلیف تیم والیبال بانوان برای حضور در انتخابی المپیک هفته آینده مشخص می‌شود

این احتمال وجود دارد تا هفته آینده فدراسیون والیبال تصمیم خود را برای حضور بانوان در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک مشخص کند.

تکلیف تیم والیبال بانوان برای حضور در انتخابی المپیک هفته آینده مشخص می‌شود

مسابقات انتخابی والیبال بانوان برای کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا روزهای 7 تا 12 ژانویه 2020 (17 تا 22 دی) برگزار می‌شود که تیم ملی ایران با توجه به نتایجی که در مسابقات قهرمانی آسیا داشته این فرصت را دارد تا شانس خود را امتحان کند.

با توجه به اینکه قرعه‌کشی مسابقات انتخابی انجام شده تیم ملی کشورمان در گروه A با قزاقستان، تایلند و استرالیا همگروه است اما به دلیل بلاتکلیفی فدراسیون والیبال، اعزام بانوان به این رقابت‌ها مشخص نبود.

بعد از حدود 2 ماهی که از تاریخ قرعه‌کشی می‌گذرد، متین زبردست سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال در نظر دارد هفته آینده با سرپرست فدراسیون جلسه بگذارد تا درباره اعزام ایران تصمیم نهایی صورت بگیرد.

زبردست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این باره گفت: ما هفته آینده جلسه داریم و احتمال اعزام به مسابقه انتخابی کسب سهمیه المپیک توکیو هست اما اینکه کدام تیم را بفرستیم مشخص نیست.

زبردست همچنین درباره قرعه‌کشی لیگ برتر، اظهار داشت: با مسئول سازمان لیگ صحبت کردم. این هفته حضور تیم‌های شرکت‌کننده قطعی می‌شود و هفته بعد برنامه‌ها درباره تاریخ قرعه‌کشی و شروع لیگ مشخص می‌شود.

8 تیم در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک حضور خواهند داشت که تیم قهرمان راهی توکیو می‌شود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها