رمزگشایی جالب از نامه های عاشقانه جنگ جهانی دوم

دو جوان کنجکاو موفق شدند رمز و راز نامه‌هایی عاشقانه و قدیمی را شکسته و از اسرار این نامه‌ها پرده برداری کنند. نامه‌هایی که به سالها پیش یعنی دوران جنگ جهانی دوم مرتبط می‌شدند.

رمزگشایی جالب از نامه های عاشقانه جنگ جهانی دوم

این مجموعه از نامه هایی بود که توسط دو جوان اهل نیوجرسی در سال‌های 1944 تا 1946 نوشته شده بود و 75 سال بعد در یک فروشگاه دست دوم فروشی در شرق تنسی یافت شد.

همه چیز از زمانی شروع شد که دو دوست در راه بازگشت به خانه از یک سفر آخر هفته کوهستانی به یک مغازه رسیدند و تصمیم گرفتند این نامه های عاشقانه، که از سال 1944 تا 1946 نوشته شده بود را بررسی کنند. اما این نامه ها آنقدر جذاب بود که دو دوست ساعت ها در آنجا ماندند و نامه ها را خواندند، بدون این که متوجه گذشت زمان شوند.

گرانت، 24 ساله که یکی از این دو دوست است در این خصوص می گوید: "ما آنجا نشسته بودیم و حس می کردیم در زمان گم شده ایم."

وولک و گرانت هر 21 نامه را در ازای پرداخت 4 دلار خریداری کردند و برای ادامه خواندن داستان عشق الیاس مکسول و ایلین موری به ماشین خود رفتند.

این نامه ها روایتگر رابطه الیاس 18 ساله در هاوایی و ژاپن و ایلین 19 ساله در زادگاه خود در بلک وود فیلادلفیا بود. این نامه، پر از تصاویری از زندگی در جنگ و جبهه بود، و دو نویسنده جوان نامه به وضوح عشق زیادی نسبت به یکدیگر داشتند. اما پایان این رابطه عاشقانه مبهم بود. بنابراین وولک و گرانت چنان در زندگی ایلین و الیاس غرق شده بودند که تصمیم گرفتند بدانند چه اتفاقی افتاده است. آیا آنها با هم ازدواج کردند و با خوشحالی زندگی کردند؟ آیا الیاس در جنگ کشته شد؟ آیا یکی از آنها عاشق شخص دیگری شد؟ گرانت و ولک نمی توانند آن را از ذهن خود خارج کنند.

بنابراین آنها برای یافتن این زوج به یک وب سایت پیشینه خانوادگی مراجعه کردند. آنها فهمیدند که این زوج واقعاً ازدواج کرده و چهار فرزند دارند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها