بهزادپور: برد مقابل روسیه را به بازیکنان مصدوم تقدیم می‌کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی گفت: روسیه را شکست می‌دهیم و این برد را به بازیکنان مصدوم‌مان تقدیم خواهیم کرد.

بهزادپور: برد مقابل روسیه را به بازیکنان مصدوم تقدیم می‌کنیم

حمید بهزادپور در خصوص بازی تیم فوتبال ساحلی کشورمان مقابل پاراگوئه، گفت: دیدار مقابل پاراگوئه که یکی از تیم‌های قدرتمند آمریکای جنوبی است، بازی سختی بود. این تیم با سنگال و اوکراین متفاوت بود. کلاس این تیم با تیم‌های دیگر فرق می‌کند.

وی ادامه داد: آنها از نظر تکنیکی هم خیلی تیم خوبی هستند و کارهای تاکتیکی زیادی هم مقابل ما انجام دادند اما خدا را شکر با تمرکزی که داشتیم و با گوش کردن به تدابیر کادر فنی، توانستیم سوار این بازی شویم و چند گل جلو بیفتیم.

وی در خصوص بازی تیم فوتبال ساحلی با تیم روسیه تصریح کرد: روسیه همیشه تیم خیلی خوبی است و ما چند بار با این تیم بازی کردیم. در برخی دیدارها این تیم را شکست دادیم اما نمی‌توانیم این تیم را دست کم بگیریم. آنها بازیکنان باتجربه خیلی خوبی دارند و انشاءالله ما امشب برای برد و صعود به فینال به این بازی خواهیم رفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی کشورمان درباره غیبت سه بازیکن کلیدی تیم کشورمان در بازی امشب با روسیه خاطرنشان کرد: متأسفانه قبل از حضور در اردوی عمان آقای مسیگر را از دست دادیم. دیشب هم آقای احمدزاده را از دست دادیم و آقای مرادی را در اختیار نداریم. نبودن این بازیکنان واقعاً سخت است اما با انگیزه به مصاف روسیه می‌رویم چرا که به خاطر مردم و ملت ایران حاضر خواهیم شد. ما خیلی زحمت کشیدیم و امیدوارم روسیه را شکست دهیم تا این برد را به بازیکنان مصدوم هدیه کنیم.

بهزادپور درباره عدم پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ساحلی،‌ افزود: پخش بازی‌ها انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد چرا که مردم و خانواده بازیکنان این دیدارها را می‌بینند. نمی‌دانم چرا این بازی‌ها پخش نشد. امیدوارم که صدا و سیما برنامه‌ریزی کند تا بازی نیمه‌نهایی و انشاءالله فینال ما از تلویزیون پخش شود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها