پوتین به پادشاه عربستان یک پرنده شاهین هدیه کرد

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سفر اخیر پوتین به ریاض هدایایی را با یکدیگر تبادل کردند.

پوتین به پادشاه عربستان یک پرنده شاهین هدیه کرد

ملک سلمان در این دیدار یک تابلوی نقاشی به پوتین هدیه کرد و در مقابل پوتین نیز یک شاهین از نژادی کمیاب را به پادشاه عربستان اهدا کرد.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتنشر شده، پوتین زمانی که در کاخ پادشاهی در کنار ملک سلمان راه می‌رفت، خنجری که یکی از اعضای گارد حراستی ملک سلمان به کمر بسته بود، نظرش را جلب کرد. سلمان بن عبدالعزیز پس از اینکه متوجه این موضوع شد، از یکی از اعضای گارد امنیتی خود خواست خنجر خود را به پوتین بدهد تا از نزدیک آن را ببیند. به نظر می‌رسد رئیس جمهور روسیه در مسیر بازگشت یکی از این خنجرهای نفیس را هدیه بگیرد.

پوتین ظهر روز دوشنبه برای سفری رسمی و یک روزه وارد عربستان شد. او با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نیز دیدار کرد.

این سفر در میان تنش‌های روبه‌فزونی در منطقه اولین سفر او در طول ۱۲ سال گذشته محسوب می‌شود.

او در دیدار با رهبران عربستان درباره مسایل سیاسی و منطقه‌ای مختلفی صحبت کرده و در ادامه دو طرف توافقنامه‌های اقتصادی را در زمینه‌های انرژی، کشاورزی پیشرفته و املاک و مستغلات به امضا رساندند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    پوتین شریک دزدرفیق قافله ،دورو غارتگر قلطاق بیدین

  • علی ظفر
    0

    اگر کرو کودیلی سوسماری یا مارمولک، ملخی میداد بهتر خوشحالش میکرد!

  • محمد
    0

    خبیثتر از این مرد خارج ایران نمیشناسم

  • علی
    0

    ایی دادبیداد عربستان حالا باید دراختیارومال ایران باشه روس بردخیلی پوتین هوشیاره بخت ازایران برگشت به این میگن سیاست پوتین ازکجا بلندشد کجارفت عربستان شدنوکرروسیه روس مارابرد عربهاراهم برد چهل سال قبل روس گرسنگی داشت میمورد ایران روس رابکجا رسونداگرایران بشکلی کارکردکه روس شدابرقدرت جهان نه دینش نه فرهنگش مثل ایران نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها