زن خائن برای قتل شوهرش پسر 19 ساله اجیر کرد

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت از کشف راز قتل خانوادگی تبعه افغان خبر داد.

زن خائن برای قتل شوهرش پسر 19 ساله اجیر کرد

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت : در هجدهم مهر ماه امسال طی تماس خانم جوانی به نام "فریبا" با مرکز فوریتهای پزشکی "اورژانس 115" تقاضای کمک برای همسر جوانش می نماید. با حضور عوامل اورژانس در محل با جسد بی جان مردی 42 ساله به هویت "جمال" که از تبعه افغانستان بود روبرو شدند که بلافاصله به کلانتری 103 گاندی اعلام شد.

با تأیید خبر اولیه توسط مأمورین کلانتری، موضوع به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم اطلاع داد شد.

باحضور تیم بررسی صحنه جرم مرکز تشخیص هویت و مشاهده وضعیت جسد و وجود آثار جراحت (کبودی در صورت و گردن ) علت فوت به نظر در اثر خفگی بوده که جسد برای تعیین علت فوت به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در ادامه گفت : کارآگاهان با آغاز تحقیقات اولیه از همسر متوفی ، با اظهارات ضد و نقیض همسر مقتول روبرو شدند و وی به عنوان اولین مظنون پرونده بازداشت و به اداره دهم (ویژه قتل ) پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

فریبا پس از دو روز سکوت و مقاومت، سرانجام لب به اعتراف گشوده و اظهار می دارد : سال گذشته با فوت دختر دایی(خواهر قاتل) جهت دلداری برادرش به نام "رحیم" که 19 سال داشت تماس تلفنی و حضوری زیادی داشتم که کم کم به دلیل این تماس و دیدارها رحیم نیز در جریان مشکلات خانوادگی من قرار گرفت و همین امر موجب شد تا رحیم تصمیم بگیرد.

برای رهایی من از مشکلات خانوادگی ام راه حلی پیدا کند . اوایل اصرار داشت تا من از جمال جدا شوم اما وقتی متوجه شد همسرم حاضر به جدایی نیست یک روز که طبق معمول در حال شکایت از زندگی مشترکم بودم رحیم ناگهان گفت قصد کشتن جمال را دارد که من از او خواستم از این کار صرفنظر کند ولی رحیم گفت تو دخترعمه و یکی از اعضای خانواده ام هستی و من نمی توانم شاهد زندگی مشترک همراه با رنج و سختی تو و فرزندان تو باشم .

در شب حادثه نیز من با توجه به اینکه همسرم سرایدار بود و نمی توانست منزل را ترک کند به تنهایی و بی خبر از اینکه رحیم قصد عملی نمودن نقشه اش را دارد به منزل مادرم در محدوده جنوب تهران رفتم و وقتی فردا صبح به خانه بازگشتم با جسد بی جان همسرم روبرو شدم.

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت افزود : در پی اظهارات همسر مقتول ، رحیم در همان روز جنایت دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد . رحیم در ابتدا منکر ارتکاب به قتل جمال می شود اما در ادامه بازجویی ها و با توجه به اظهارات فریبا و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و عنوان می دارد : با توجه به به احساس مسئولیت و دلسوزی زیادی که نسبت به زندگی فریبا پیدا کرده بودم تصمیم به قتل همسرش گرفتم و در شب هفدهم مهرماه با اطلاع از مراجعه فریبا به منزل مادرش ، با یک جعبه شیرینی به دیدن جمال رفتم .از بدو ورود به منزل بدون مقدمه با جمال درگیر شدم و در حالیکه او اصلا علت این رفتار خصمانه مرا نمی دانست با روسری که کنار مبل افتاده بود او را خفه نمودم .

با اعتراف صریح رحیم به ارتکاب قتل با دستور بازپرس شعبه 5بازپرسی دادسرای ناحیه 27 متهمین جهت کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند .

سرهنگ گودرزی به شهروندان توصیه نمود به منظور حل مشکلات خانوادگی خود از مشاورین و روانشناسان خبره کمک گرفته و از مطرح نمودن مسائل شخصی و خصوصی خود با افراد ناآگاه خودداری نمایند . با توجه به فعالیت 12 مرکز مشاوره در سطح شهر تهران تحت عنوان مراکز مشاوره آرامش که زیر نظر نیروی انتظامی به خانواده ها خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهند شهروندان می توانند از طریق تماس با مرکز فوریتهای پلیس 110 آدرس و تلفن مراکز مذکور را دریافت و در یک فضای کاملا در مانی و امن مشکلات خود را با متخصصان درمیان بگذارند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها