قابلیت جنجالی زبانه Following از اپ اینستاگرام حذف می‌شود

اینستاگرام رسما اعلام کرده که به‌زودی زبانه Following را از اپلیکیشن اینستاگرام حذف می‌کند. این قابلیت جنجالی به کاربران اجازه می‌داد بتوانند فعالیت دوستان خود را در این شبکه اجتماعی ردیابی کنند.

قابلیت جنجالی زبانه Following از اپ اینستاگرام حذف می‌شود

اینستاگرام رسماً اعلام کرد که به‌زودی زبانه Following را از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی محبوب حذف می‌کند. گفته شده دلیل اصلی این تصمیم‌گیری به خاطر این بوده که بسیاری از کاربران اصلا از وجود چنین قابلیتی در اپ اینستاگرام مطلع نبوده‌اند.

زبانه Following به کاربران اجازه می‌داد ببینند، سایر اکانت‌هایی که فالو کرده‌اند در این شبکه اجتماعی چه کارهای انجام می‌دهند. این قابلیت در سال ۲۰۱۱ به اینستاگرام اضافه شد تا کاربران جدید راحت‌تر بقیه را پیدا و دنبال کنند. ولی کمتر کسی از این قابلیت استفاده مفید می‌کرد و حالا این کمپانی تصمیم به حذف آن گرفته است.

یکی از سخنگویان اینستاگرام روز دوشنبه گفت: «ما همواره تلاش می‌کنیم اینستاگرام را به بهترین مکان برای وصل شدن با مردم و چیزهایی تبدیل کنیم که شما دوست دارید. این مسئله شامل افزودن قابلیت‌های جدید و همچنین حذف قابلیت‌هایی است که دیگر کاربردی ندارند. حذف زبانه Following از امروز شروع می‌شود و زبانه You نیز با نام Activity به کار خود ادامه می‌دهد.»

علاوه بر این اعلام شد که قرار است قابلیت جدیدی برای افزایش امنیت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شود. این قابلیت که در بخش تنظیمات اضافه می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد ایمیل‌های ارسالی اینستاگرام را در ۱۴ روز گذشته ببینند و اکانت‌هایی که از طریق فیشینگ هک شده را مشاهده کنند.

طراحی جدید اینستاگرام پس از حذف زبانه Following به شکل زیر در می‌آید:

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها