ايجاد اتاق شيشه‌اي:

مقيمي: مبناي ارتباط با سازندگان تأمين با كيفيت و قيمت رقابتي است

مدیرعامل ایران خودرو، اولویت کاری ساپکو را تأمين به موقع و با کیفیت قطعات برای جمع‌آوری خودروهای کف، دستیابی به تولید روزانه دو هزار دستگاه بدون کسری و توسعه ساخت داخل قطعات با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان تعيین كرد.

مقيمي: مبناي ارتباط با سازندگان تأمين با كيفيت و قيمت رقابتي است

فرشاد مقیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ساپکو ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، بازنگری در فرآیندها و تمرکز بر انجام وظایف و مسئولیت‌ها را از دیگر ماموریت های این شرکت دانست و افزود: از تجربه های مفید گذشته استفاده شود و در هر بخشی که نیازمند اصلاح و بهبود است، با اعمال اصلاحات و ارتقاء بهره‌وری مجموعه، نسبت به تضمین، تأمین به موقع باکیفیت و قیمت مناسب قطعات و مجموعه های مورد نیاز خطوط تولید و حوزه خدمات پس از فروش اقدام شود.

وی تأکید کرد: تعمیق ساخت داخل و پیشبرد پروژه‌های خودکفایی از جمله مأموریت‌های بسیار مهم شرکت ساپکو می‌باشد که لازم است با اصلاح و بهبود فرایندها و همچنین اصلاح ساختار در صورت نیاز اقدامات لازم با قوت پيگيري شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: پیاده سازی مدل جامعه ارتباط شفاف با تأمین کنندگان، نظام‌مند کردن پرداختها و تدوین دستورالعمل و شاخص های تعیین MRP سهم سازندگان در تامین) و اصلاح قیمت‌ها از مأموریت‌های جدید ساپکو است.

وی با اشاره به ایجاد اتاق شیشه‌ای بر اساس رویکرد پیشگیرانه، شفافیت و مبارزه با فساد در شرکت ساپکو خاطرنشان کرد: هیچ سازنده اي بر دیگری امتیاز ویژه ای ندارد و باید ما همه به صورت عادلانه و اخلاق محور برخورد و رفتار شود.

مقیمی بر همکاری مناسب با تشکل ها و انجمن ها تأکید و اظهار کرد: از ظرفیت‌های موجود در انجمن‌ها استفاده شود و از نظرات آنان جهت بهبود امور جويا تا اصلاح رویه ها و فرآیندها به بهترین و اجرایی ترین شکل ممکن انجام گردد.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، ماموريت جديد شركت ساپكو را طراحي مدل مناسب و پايدار اقتصادي در همكاري با شركت هاي دانش بنيان ذكر كرده و افزود: نيازهاي خودروسازي و توانمندي هاي شركت هاي دانش بنيان شناسايي شده و بايد با ايجاد اتصالي پايدار ميان اين دو به صورت هدفمند حركت كنيم.

وی بر بهبود وضعیت تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران خودرو تاکید کرد و اظهار داشت: همه مدیران، کارشناسان باید برای ارتقای تصویر ذهنی ایران‌خودرو تلاش کنند.

مقیمی تأکید کرد: به مدیران ساپكو اعتماد دارم اما خط قرمز ایران خودرو مبارزه با فساد سیستمی است.

منبع: ایکو پرس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها