نزاع طایفه‌ایی منجر به قتل 2 نفر شد

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل ۲ نفر در شهرستان هیرمند خبر داد.

نزاع طایفه‌ایی منجر به قتل 2 نفر شد

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: حوالی ساعت ۱۷:۰۰ روز گذشته یک فقره نزاع طایفه‌ای در روستای "میلک" از توابع شهرستان هیرمند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی، امنیت عمومی و پاسگاه انتظامی میلک این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او بیان داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد ۲ طایفه ساکن این روستا به علت اختلافات طایفه‌ای دیرینه، نزاع دسته جمعی به راه انداخته و با اسلحه کلاش و کمرشکن اقدام به تیراندازی کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این درگیری ۲ مرد ۴۰ و ۵۰ ساله در پی اصابت گلوله سلاح گرم به قتل رسید که با سرعت عمل پلیس ۴ نفر از عاملان این نزاع دسته جمعی قبل از فرار از محل دستگیر شدند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان نزاع دسته جمعی و شناسایی ضاربان اصلی منجر به قتل خاطر نشان کرد: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی و روانی در جامعه از مسئولیت‌های مهم و خطیر نیروی انتظامی است و پلیس با اشرافیت کامل و با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد است.

او تاکید کرد: متخلفان و مجرمان بدانند هیچگونه فعالیتی از چشمان تیزبین نیرو‌های انتظامی و امنیتی پوشانده نیست و پلیس با تمام توان و با استفاده از حداکثر ابزار قانونی با افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خسته
    0

    بنده خودم چندبار خلافهای سنگینی کردم که از چشمان تیز بین نیروی انتظامی دور و مخفی ماند و اون هم دادن رشوه بود... پس اینقدر گنده نیا جناب بزرگوار... بعضی از نظامی ها و پلیس ها و افرادی که در آگاهی هستند ابتدایی ترین مراحل اخلاق و انصاف رو ندارن...درجه هم که شده مثل پشکل همینجوری فرط و فرط درجه میدن و حقوق زیاد میکنن...اختلاس و بیحجابی و قتل و دزدی هم الی ما شاالله فراوان... زندانها پر کتابخانه ها و مساجد خالی...مردم شما قضاوت کنید عملکرد عزیزان رو بعد از انقلاب... آیا لیاقت این مردم نجیب همین بود؟؟؟چندی پیش یک پلیس به من فحش ناموسی داد و کتکم زد راه به جایی نرسیدم و مجبورشدم کوتاه بیام...گله بی چوپان از این بهتر نمیشه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها