انتقام ستاره جوان نروژی از سرخیو راموس!

مارتین اودگارد، ستاره جوان نروژی دیشب توانایی های خود را به سرخیو راموس نشان داد.

انتقام ستاره جوان نروژی از سرخیو راموس!

وقتی مارتین اودگارد در سال 2015 و در سن 17 سالگی به عنوان یکی از بااستعداد ترین بازیکنان دنیای فوتبال راهی رئال مادرید شد، همگان انتظار داشتند وی خیلی سریع به ترکیب اصلی اضافه شده و بتواند در برنابئو برای کهکشانی ها به میدان برود.

اما مارتین اودگارد در سالهای اخیر معمولا جایی در تیم اصلی رئال مادرید نداشت و به صورت قرضی در لیگ هلند و حالا اسپانیا بازی کرد. اما مارتین اودگارد این فصل در سوسیداد نمایش درخشانی داشته و اخیرا عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لالیگا را نیز از آن خود کرده است.

به نظر می رسد در جلسات ابتدایی حضور مارتین اودگارد در تمرینات رئال مادرید، سرخیو راموس نسبت به این خرید چندان خوش بین نبوده و حتی ستاره جوان نروژی را لایق حضور در تمرینات تیم دوم رئال مادرید نیز نمی دانسته است.

اما دیشب و در جریان تساوی دو تیم نروژ و اسپانیا، در یک صحنه مارتین اودگارد به زیبایی توانایی های خود را به راموس نشان داد. وی در حالتی نامتعادل با کاپیتان اسپانیایی لایی زده و از سد وی گذشت تا سرخیو راموس با خطا او را متوقف کند. حتی خود راموس نیز بعد از خطا لبخندی به نشانه تایید توانایی های مارتین اودگارد زد و حالا به نظر می رسد کاپیتان لوس بلانکوس هم قبول داشته باشد که ستاره جوان نروژی می تواند در فصول بعدی برای تیم اصلی رئال مادرید هم به میدان برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها