یک توضیح درباره وضعیت جسمانی آیت الله مکارم شیرازی

یکی از اعضای دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی با رد برخی شایعات در فضای مجازی درخصوص وضعیت جسمانی این مرجع تقلید گفت: الحمدالله وضعیت جسمانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

یک توضیح درباره وضعیت جسمانی آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبر فوری ، برخی کانال ها در فضای مجازی خبری مبنی بر تداوم بیماری آیت الله مکارم شیرازی منتشر کرده بودند. در همین راستا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد طباطبایی، یکی از اعضای دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی، گفت: ایشان مقداری ضعف جسمی داشته که برطرف شده و ان شاء الله بهتر خواهند شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی یک نفر مطلبی را منتشر و بقیه آن را انتشار می دهند و شایعات در مورد بیماری آیت الله مکارم شیرازی نیز از این دست است. رسانه ها باید اطلاعات موثق را از کانال دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی پیگیری کنند.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علی محمد
    0

    شکرش رفته بالا چیزی نیست خوب میشن

  • اسد
    0

    خدا نکند نگران شدیم هنوز ۱۲۰ سال نشده

  • مریم
    0

    چقدر نگران کننده است ، نمیخوای بری پیش خدا؟!!!!

  • محمد
    0

    وجود یک عالم دینی بسیار برکت داره ..بستگی داره کی بفهمه ..دعا میکنم زودتر جسمشان سالم شود و بی عقلهایی که مفت حرف میزنند و حیف با وجودشان دنیا رو آلوده میکنند از دنیا برن نه پیش خدا بلکه جهنم ...

  • امیر
    0

    هرچه خدا بخواهد، خدا کند کسی جوان مرگ نشود،

  • زن
    0

    ایشان دور شان پر' است و مشکلی ندارند ،ما زنان تنها و بی کس وکار و توانمند وبی پول اگر بستری شدیم ،عاقبت تمان چه میشود؟!!!!!

  • عباس
    0

    خدا کنه بعد از بهبودی کامل از بیماری متوجه بشود که انسان یکبار بیشتر در این دنیا زندگی نمیکند و دیگر با این فقاهت متهجرانه کمتر موجب رنجش دیگران شود اقتصاد ایران را بیشتر از این از در آمد دهها میلیاردی توریسم در سال محروم ننماید و موجب فقر وفلاکت مردم ایران بیشتر از این نشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها