واکنش مدیر بایرن به شایعه جدایی توماس مولر

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که توماس مولر تا پایان فصل در بایرن مونیخ باقی خواهد ماند.

واکنش مدیر بایرن به شایعه جدایی توماس مولر

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، این روزها شرایط خوبی را در این تیم تجربه نمی‌کند. مولر از ابتدای فصل در اکثر بازی ها کار را به عنوان نیمکت نشین آغاز کرده و فرصت کمی به او برای حضور در زمین رسیده است؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر جدایی این ستاره آلمانی از بایرن مونیخ در ماه ژانویه شنیده شود.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، پیرامون شایعات جدایی مولر صحبت کرد و گفت:" باشگاه و توماس مولر همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند. او همچنان عضو بسیار مهمی برای باشگاه است. اگر قرار بود که مولر از نیمکت‌نشینی راضی باشد، قطعاً او حالا جایی در بایرن‌مونیخ نداشت. او باید برای تغییر شرایط خود تلاش کند و به نظر من این کار را نیز انجام می دهد.
مولر روز یکشنبه با کواچ ملاقاتی داشته و با او درباره مسائل مختلف صحبت کرده است. صحبت‌های کواچ مبنی بر احتمال جدایی مولر به شکل بدی تعبیر شده است و ما هیچ علاقه ای به فروش او در زمستان نداریم."


از زمان ورود ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ شرایط برای مولر سخت تر از قبل هم شده است. علاوه بر این سرژ گنابری نیز هم اکنون فرم فوق‌العاده‌ای دارد که این موضوع نیز کار را برای مولر ۳۱ ساله دشوار کرده است.
مولر از ابتدای حضورش در بایرن مونیخ و از سال ۲۰۰۸ همواره در ترکیب اصلی بایرن بوده است و در ۵۰۰ بازی برای این تیم ۱۸۳ گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها