وزیر علوم درگذشت ۵ دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی جان باختن پنج نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در سانحه تصادف رانندگی در عراق تسلیت گفت.

وزیر علوم درگذشت ۵ دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت

روز یکشنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تسلیت «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: در ایامی که درآستانه فرا رسیدن اربعین حسینی شاهد حضور مردم ایران از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم با کمال تأسف باخبر شدیم که پنج تن از دانش آموختگان و دانشجویان عزیز در سانحه تصادف در خاک عراق به رحمت حق پیوسته‌اند.

وی افزود: قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف ناپذیر این دنیاست، آنچه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است.

وزیر علوم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان و عرض تسلیت به یکایک خانواده‌های بزرگوار جان باختگان از درگاه خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن مرحومین را مسالت و برای تمامی بستگان آنها صبر و سلامتی آرزو کرد.
روز گذشته اتوبوس حامل دانشجویان ۲۰ کیلومتر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد کرد که ۶ نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

از بین کشته شدگان پنج نفر با اسامی احسان نوبخت ورودی ۹۳ مکانیک و نجمه هارونی ورودی ۹۳ صنایع که زن و شوهر بوده اند، مینا کرامتی ورودی ۹۱ مکانیک، حدیثه ملکی ورودی ۹۷ عمران و مطهره هاشمی ورودی ۹۶ هوا فضا بودند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • من
    0

    خود کرده را تدبیر نیست

    نظرات شما -
    • منتظر
      0

      دوست عزیز اینطوری نفرمایید میتونست ماشینشون توی همون خیابون دانشگاهشون تصادف کنه دقیقا مثل پارسال که تصادف کرد اتوبوسشون و اینکه خوشا به سعادت کسی که توی این راها جونشو فدا کنه اگه تقدیر بر این باشه که کاسه عمرمون به سر رسیده باشه و عجلمون رسیده باشه چه بهتر که تو راه خدا و ائمه و معصومین باشه (ان شاءالله) در پناه حق یا علی

    • غلامسن اکملی
      0

      شهدا شمع محفل بشریتند راهشان راادامه خواهیم داد

    • Hasty
      0

      انشالله نصیبت بشه☺

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها