کرانچار به مهندس نفت نه گفته بود

برخی از ستاره ها در ابتدای فوتبال خود از سوی برخی از تیم ها پس زده شدند. این چیز عجیبی نیست. مسی هم در شروع فوتبالش با این اتفاق تلخ روبرو شده بود.

کرانچار به مهندس نفت نه گفته بود

مسی ستاره های اینروزهای فوتبال جهان که البته رفته رفته به پایان خط نزدیک می شود در شروع فوتبالش از آنجایی که جثه نحیفی داشت با این جمله مواجه شد که بهتر است فوتبال را کنار بگذارد. در فوتبال ما هم خیلی از ستاره های امروز فوتبال از سوی برخی تیم ها با پاسخ نه مواجه شدند. می گویند مهدی طارمی یکی از فوتبالیست هایی بوده که در تمرین تیم ملی نوجوانان حاضر شد اما سرمربی وقت او را تایید نکرد.

اینروزها بحث از محمد محبی، بازیکن زیر 23 سال سپاهان اصفهان است. نکته جالب در مورد محمد محبی اینکه در دانشگاه دولتی خلیج فارس بوشهر و در رشته مهندسی نفت درس می خواند و یکی از شاگردان نخبه دانشگاه است و زمانی که به همراه تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر صعود کرد رییس دانشگاه به خاطر علاقه ویژه ای که به این بازیکن دارد شخصا به استقبال او به فرودگاه بوشهر رفت چرا که به این بازیکن و به خاطر مسایل اخلاقی علاقمند است. ( فصل گذشته آخرین بازی شاهین بوشهر در برابر سرخپوشان در استادیوم پاس برگزار شد و شاهین با گل محمد محبی در این بازی پیروز شد و به لیگ برتر صعود کرد و بازیکنان شاهین در بازگشت به بوشهر با استقبال مردم مواجه شدند.) محمد محبی از معدود بازیکنان تیم شاهین بوشهر است که به همراه چهار تیم این باشگاه: نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به لیگ برتر صعود کرده است.

می گویند محمد محبی درابتدای فصل به تیم پرسپولیس پیشنهاد شده بود اما ایرج عرب به وی نه گفت! البته ایرج عرب در گفتگو با "ورزش سه"، به صراحت گفته است که محمد محبی به او پیشنهاد نشده است. محمد محبی دوست ندارد در این باره اظهار نظری داشته باشد. بازیکن تیم ملی که حتی صفحه مجازی هم ندارد و دوست دارد سرش به درس و فوتبال گرم باشد. اما جالب است بدانید پیش از این اتفاق کرانچار به محمد محبی نه گفته بود. حتی فرهاد مجیدی هم دراردوی اول و دوم این بازیکن را به اردوی تیم امید دعوت نکرد. کرانچار زمانی که محمد محبی در شاهین بوشهر بازی می کرد او را دوباره به اردوی تیم امید فراخواند اما او را خط زد و در نهایت تیم امید بدون محمد محبی در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به مصاف حریفان خود رفت و دوم شد! بعد ازاینکه مارک ویلموتس برای بازی با تیم امید بازیکن تیم سپاهان را به اردوی تیم ملی فرا خواند و در بازی دوستانه با تیم امید او را به میدان رفت سرمربی وقت تیم امید از مارک ویلموتس خواست محمد محبی را به تیم امید بدهد.

محمد محبی البته از انتخاب تیم سپاهان بسیار خرسند است. او ابتدای فصل گفته بود: « خدا را شکر می کنم که سه اتفاق جالب به طور همزمان برای من رخ داد. ابتدا به همراه شاهین به لیگ برتر صعود کردم. بعد پیراهن تیم سپاهان را پوشیدم و در ادامه به اردوی تیم ملی دعوت شدم. بابت این سه اتفاق هر چه خدا را شکر کنم، کم است.»

واقعیت این است که تیم های بزرگ فوتبال ایران به دنبال ستاره های حال حاضر فوتبال هستند و کمتر اتفاق می افتد گروهی را مامور تماشای بازی های لیگ یک، لیگ 2 و لیگ امیدها نمایند تا آنها را به خدمت بگیرند و وقتی بازیکنان این تیم ها به تیم های بزرگ معرفی می شوند به خاطر گمنام بودن با پاسخ منفی مواجه می شوند. محمد محبی فصل گذشته در پست وینگر راست برای تیم شاهین بازی کرد و تنها 4 گل برای این تیم به ثمر رساند. البته 9 بار هم پاس گل داد.

محمد محبی از حضور در تیم سپاهان راضی به نظر می رسد به این خاطر که به درستی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. محمد محبی البته مدیون امیر قلعه نویی است که او را در تیم شاهین دید و از او خواست پیراهن تیم سپاهان را برتن کند و در ادامه مارک ویلموتس که با دعوت از او کاری کرد که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر پیراهن تیم ملی را برتن کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها