سیمئونه: تحت تاثیر یورگن کلوپ هستم

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت.  

سیمئونه: تحت تاثیر یورگن کلوپ هستم

دیگو سیمئونه و یورگن کلوپ به عنوان دو سرمربی نسبتا جوان دنیای فوتبال در سالهای اخیر به موفقیت های قابل توجهی دست یافته اند. حالا دیگو سیمئونه مدعی شد سرمربی آلمانی لیورپول همیشه سبک بازی تیم های خود را حفظ می کند و رابطه نردیکی با شاگردان خود دارد.

دیگو سیمئونه گفت: "کدام سرمربی در دنیای فوتبال همیشه مورد تمجید من قرار گرفته؟ یورگن کلوپ. به نظر من او در دوران مربیگری خود جام های بزرگی و مهمی را از دست داده، اما افتخارات زیادی نیز کسب کرده است. اما یورگن کلوپ همیشه سبک بازی خود را حفظ کرده و به نظرم رابطه ای صمیمی با بازیکنان لیورپول دارد."

دیگو سیمئونه همچنین در مورد فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: جدایی بازیکن که در تابستان که بیشترین آسیب را برای ما به همراه داشت لوکاس هرناندز بود. وی یکی از بازیکنان جوان و رشد کرده در سیستم اتلتیکومادرید بود، درست مثل سائول نیگز، کوکه، توماس پارتی و ... لوکاس همزمان با توماس پارتی به اتلتیکومادرید آمد، این بازیکنان مهم هستند."

شرایط این فصل اتلتیکومادرید؟ برخی هواداران شرایط ما را با تیم هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ مقایسه می کنند. اما باید حقیقت را گفت و ما هنوز به سطح چنین تیم هایی نرسیده ایم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها