طیبه سیاوشی:

این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند، فیفا کجا بود؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعد از ورود زنان به ورزشگاه خیلی بد و بیراه شنیدم. این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند فیفا کجا بود؟

این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند، فیفا کجا بود؟

طیبه سیاوشی نماینده مجلس در ویدئوی زیر می گوید: بعد از ورود زنان به ورزشگاه خیلی بد و بیراه شنیدم. این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند فیفا کجا بود؟

منبع: همشهری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ظالم
    0

    ما خودمان به مردم خود ظلم مي كنيم ،بعد بگوييم فيفا كجا بوده ،،جمهوري اسلامي

  • پارسا
    0

    با سلام خدمت نماینده محترم تهران از زحمات شما درخصوص تلاش برای ورود زنان به ورزشکار سپاسگزارم نه برای ورود زنان تنها بلکه برای احیاء منزلت و کرامت انسانی که نشانه آن احترام به خواست الهی و عدم شرک در افکار بظاهر اعتقادی. یادتان باشد خوارج در زمان حضرت علی (ع) قران بر سر نیزه زدند و بانگ اسلام کردند ، پس بس در تاریخ خوار گشتند . پیروی از حضرت علی و خط و مشی امام حسین در وحله اول پاسداری از حقوق انسانی در هر جامعه ای است. پس خداوند شما را بر ناسزاگویی های خوارج عزت خواهد داد. درود و سلام بر شما.

  • ali
    0

    در این چهل سال مگر شما کاری کردید؟ مگر غیر از این بود که زنان با تغییر چهره به ورزشگاه میرفتن و در صورت لو رفتن کارشان به دادگاه انقلاب و بازداشتگاه و ... میکشید ؟ ورود زنان به ورزشگاه جرمش به اندازه حضور آنان در میهمانی مختلط نیمه شب و یا حمل مواد مخدر بود . اکثریت کسانی که بازداشت شدند از برخورد بی ادبانه و نانجیبانه با ایشان میگویند . در این زمانها شما کجا بودید؟

  • مسعود
    0

    فیفاسرجاش بودشمانبودید!

  • ناشناس
    0

    واقعاجای تاسف داره که امثال این نماینده برای عفت عمومی ورعایت پوشش خانمهاکه بسیارمساله ی بنیادیست وروی بنیان خانواده تاثیرگذاراست کاری نمی کنندولی دغدغه شان شده ورودزنان به ورزشگاه.واقعاچقدرجایگاه زن روتنزل دادیم

  • کاربر ناشناس
    0

    امام حسین و امام علی برای هدایت مردم بودند نه فرستادن زنان به ورزش گاه که فحشا و منکرات را رایج کنند شما از کسی تشکر میکنید که ورد زنان به ورزشگاه یعنی ولگردی و فحشا زنان لایق به ورزشگاه نمی روند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها