طیبه سیاوشی:

این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند، فیفا کجا بود؟


20 مهر 1398 - 23:45
5da2344a1b089_2019-10-12_23-45
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعد از ورود زنان به ورزشگاه خیلی بد و بیراه شنیدم. این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند فیفا کجا بود؟

طیبه سیاوشی نماینده مجلس در ویدئوی زیر می گوید: بعد از ورود زنان به ورزشگاه خیلی بد و بیراه شنیدم. این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند فیفا کجا بود؟

 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعد از ورود زنان به ورزشگاه خیلی بد و بیراه شنیدم. این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند فیفا کجا بود؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5da2344a1b089_2019-10-12_23-45
20 مهر 1398 - 23:45

طیبه سیاوشی نماینده مجلس در ویدئوی زیر می گوید: بعد از ورود زنان به ورزشگاه خیلی بد و بیراه شنیدم. این چهل سال که زنان ما پشت در ورزشگاه بودند فیفا کجا بود؟

 

منبع: همشهری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/7/22 -07:02

امام حسین و امام علی برای هدایت مردم بودند نه فرستادن زنان به ورزش گاه که فحشا و منکرات را رایج کنند شما از کسی تشکر میکنید که ورد زنان به ورزشگاه یعنی ولگردی و فحشا زنان لایق به ورزشگاه نمی روند

ناشناس 0 0 پاسخ 1398/7/21 -18:59

واقعاجای تاسف داره که امثال این نماینده برای عفت عمومی ورعایت پوشش خانمهاکه بسیارمساله ی بنیادیست وروی بنیان خانواده تاثیرگذاراست کاری نمی کنندولی دغدغه شان شده ورودزنان به ورزشگاه.واقعاچقدرجایگاه زن روتنزل دادیم

مسعود 0 0 پاسخ 1398/7/21 -08:54

فیفاسرجاش بودشمانبودید!

ali 0 0 پاسخ 1398/7/21 -08:19

در این چهل سال مگر شما کاری کردید؟ مگر غیر از این بود که زنان با تغییر چهره به ورزشگاه میرفتن و در صورت لو رفتن کارشان به دادگاه انقلاب و بازداشتگاه و ... میکشید ؟ ورود زنان به ورزشگاه جرمش به اندازه حضور آنان در میهمانی مختلط نیمه شب و یا حمل مواد مخدر بود . اکثریت کسانی که بازداشت شدند از برخورد بی ادبانه و نانجیبانه با ایشان میگویند . در این زمانها شما کجا بودید؟

پارسا 0 0 پاسخ 1398/7/21 -07:54

با سلام خدمت نماینده محترم تهران از زحمات شما درخصوص تلاش برای ورود زنان به ورزشکار سپاسگزارم نه برای ورود زنان تنها بلکه برای احیاء منزلت و کرامت انسانی که نشانه آن احترام به خواست الهی و عدم شرک در افکار بظاهر اعتقادی. یادتان باشد خوارج در زمان حضرت علی (ع) قران بر سر نیزه زدند و بانگ اسلام کردند ، پس بس در تاریخ خوار گشتند . پیروی از حضرت علی و خط و مشی امام حسین در وحله اول پاسداری از حقوق انسانی در هر جامعه ای است. پس خداوند شما را بر ناسزاگویی های خوارج عزت خواهد داد. درود و سلام بر شما.

ظالم 0 1 پاسخ 1398/7/21 -05:53

ما خودمان به مردم خود ظلم مي كنيم ،بعد بگوييم فيفا كجا بوده ،،جمهوري اسلامي

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما