ولایتی در دیدار با سفیر سوریه در تهران؛

سیاست اصولی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار با سفیر سوریه در تهران بر توسعه همکاری ها و حفاظت از تمامیت ارضی این کشور تاکید کرد.

سیاست اصولی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه است

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با عدنان حسن محمود سفیر سوریه در تهران دیدار و در خصوص توسعه همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداخت و بر ضرورت حفاظت از تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد .
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه تصریح کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه و دفاع از مواضع به حق این کشور است و باید همکار‌ی ها برای مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی تا محو کامل آنان ادامه یابد.
وی با تاکید بر نقش محوری سوریه در محور مقاومت افزود: تمام مردم سوریه با هر قومیتی به صورت یک امت واحد از کشور دفاع خواهند کرد و شاهد پیروزی های بیشتری در این منطقه خواهیم بود و معتقدیم سوریه بیش از هر زمان دیگری توان مقابله با تهدیدات را خواهد داشت.
در ادامه این دیدار، سفیر سوریه نیز ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی کشورمان در حمایت از ملت و دولت سوریه ، گزارشی از تحولات منطقه ای و همچنین رویدادهای اخیر ارائه و ضمن انتقاد از اقدام ترکیه در سوریه، این تحرکات را ناقض تعهدات بین المللی اعلام کرد که از سوی کشورهای مختلف نیز مورد اعتراض قرار گرفت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها