جدیدترین خبرها از فیلم‌های در حال تولید

سگ بند، دور از اینجا و لاله پروژه‌های خبرساز امروز سینمای ایران بودند.

جدیدترین خبرها از فیلم‌های در حال تولید

مهران احمدی که نخستین ساخته‌اش تحت عنوان مصادره دو سال پیش تولید و با استقبال خوب در گیشه مواجه شد حالا به سراغ فیلم دوم خود با عنوان «سگ بند» که اسم یک فَن در کشتی است، رفته.

فیلمبرداری دومین فیلم سینمایی مهران احمدی با نام به نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی آغاز شد.

نزدیک به ۷۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران و ۳۰ درصد دیگر در خارج از کشور فیلمبرداری می‌شود.

امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

«دور از اینجا» جلوی دوربین رفت

فیلم سینمایی «دور از اینجا» به کارگردانی عرفان احتشامی و نویسندگی مرتضی عبادی پور، عرفان احتشامی در شهرستان بروجرد فیلمبرداری خود را آغاز کرده است.

محمد گودرزی، آیدا دارابی فرد، حسین گودرزی معظمی، رضا امینایی، حسین خدادادی به همراه تعدادی از مردم شهرستان بروجرد در «دور از اینجا» ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان این اثر تجربی آمده است: داستان مردی است که در کوه‌های بروجرد به دنبال گنج است.

«دور از اینجا» از تدوین همزمان با فیلمبرداری برخوردار است.

پایان فیلمبرداری «لاله»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد سرانجام پس از حدود ۶ سال تعلیق به پایان رسید.

از سال ۹۲ که فیلمبرداری «لاله» به تعلیق درآمد، کارگردانش در صدد ادامه ساخت آن بود که از مدتی قبل مرحله دوم فیلمبرداری با تهیه‌کنندگی تورج منصوری که مدیریت فیلمبرداری را هم از ابتدا برعهده داشت شروع شد و روز جمعه ۱۹ مهرماه هم تمام شد.

ساخت این فیلم در مرحله اول به تهیه‌کنندگی پروانه پرتو بود و فیلمبرداری ۴۰ درصد باقی‌مانده به تهیه‌کنندگی تورج منصوری انجام شد که این بخش توسط حسن ایوبی در حال تدوین است. البته بخش ابتدایی فیلم تدوین شده و گروه امیدوار است که تا یک ماه آینده تدوین به پایان برسد.

این فیلم چند سال قبل بر سر مالکیت دچار حاشیه‌هایی شد که از سرگیری و تمام شدن فیلمبرداری‌اش نشان می‌دهد مشکلاتی که مانع از ادامه کار بود برطرف شده ولی با این حال با توجه به تاخیری که در ادامه ساخت این فیلم پیش آمد، هماهنگی برای حضور تمام عوامل فنی مرحله قبل سخت بود به همین دلیل تغییراتی در عوامل صورت گرفته و مثلا صدابردار قبلا ایرج شهزادی بود که به دلیل حضور در پروژه‌ای دیگر نتوانست همکاری‌اش را ادامه دهد و محمود کاشانی صدابرداری کار را تمام کرده است.

فیلم «لاله» درباره‌ی «لاله صدیق» یکی از قهرمان‌های اتومبیل‌رانی ایران است. در این فیلم سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری، سینان تازچو، نیکی کریمی، سام قریبیان، همایون ارشادی، پیام اینالویی، محمود اردلان، امیرعلی دانایی و محمد صادقی از جمله بازیگران هستند که فهرست کامل در خبرهای بعدی منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها