سرکنسول ایران در کربلا:

فشار جمعیتی در کربلا بیشتر خواهد شد

سرکنسول ایران در کربلا گفت: کسانی که به کربلا می‌رسند به دلیل فشار جمعیت سفرشان را کوتاه کنند، زیرا در کربلا این فشار جمعیتی بیشتر خواهد شد.

فشار جمعیتی در کربلا بیشتر خواهد شد

میرمسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به تعداد مواکب در کربلا، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ موکب در سطح شهر کربلا وجود دارد که به زوار عزیز اسکان می دهند، البته با طراحی این مواکب می توان گفت که از تراکم جمعیتی نامنظم در شهر کربلا کاسته شده است.

او گفت: یکی از مشکلات بزرگ، مفقود شدن پاسپورت و اسناد سفری زوار است. ما در 2 روز گذشته حدود ۳۰۰ برگ عبور صادر کرده ایم و این نشان می دهد که زائران در نگهداری اسناد و مدارکشان تعلل می کنند.

سرکنسول ایران در کربلا یادآور شد: به دلیل افزایش جمعیت، امار گمشدگان بالا رفته است، با اینکه بارها بیان کردیم افراد کهنسال، کودکان و افرادی که بیماری دارند و یا ناتوان هستند حتما گردن آویزی با محتوای شماره تماس و یا آدرس بر گردنشان باشد و یا کارتی به همراهشان باشد تا اگر گم شدند بتوانیم با خانواده آن ها تماس بگیریم اما تا به امروز فردی را مشاهده نکردیم که این مشخصات را داشته باشد.

حسینیان گفت: کسانی که به کربلا می رسند به دلیل فشار جمعیت سفرشان را کوتاه کنند زیرا در کربلا این فشار جمعیتی بیشتر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها