ورود بکام به دنیای نقل و انتقالات با کیلیان امباپه

دیوید بکام به تازگی شرکتی به ثبت رسانده که قرار است در امر نقل و انتقالات دنیای فوتبال فعالیت داشته باشد.

ورود بکام به دنیای نقل و انتقالات با کیلیان امباپه

دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس پس از بازنشستگی از فوتبال دور نبوده و هم اکنون مالکیت باشگاه اینتر میامی را بر عهده دارد که از چند ماه دیگر فعالیتش را در لیگ MLS شروع خواهد کرد.

بکام اخیرا شرکتی را نیز به ثبت رسانده است که در امر معرفی بازیکن و نیز نقل و انتقالات فعالیت خواهد داشت. این شرکت آمریکایی قصد دارد با کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی قرارداد همکاری امضا کند و از طریق او به جذب مشتری بپردازد. در این زمینه چه کسی بهتر از دیوید بکام که هم ارتباط نزدیکی با امباپه دارد و هم با باشگاه پی اس جی که دو فصل برای آن بازی کرد و همان جا نیز از فوتبال خداحافظی کرده.

طبق ادعای دیلی میل، ملاقات اخیر بکام با امباپه بی ارتباط با این قضیه نبوده است. عقد قرارداد با امباپه مسلما باعث جلب توجه دیگر ستاره های بزرگ دنیا نیز خواهد شد. علاوه بر این و با توجه به علاقه رئال برای جذب امباپه، شرکت دیوید بکام ممکن است خیلی زود به یک کمیسیون هنگفت و فوق العاده نیز دست یابد. رئال قصد دارد تابستان فصل بعد برای جذب امباپه به صورت جدی اقدام کند و قطعا بکام که با رئال نیز ارتباط تنگاتنگی دارد، در این راه کمک خوبی محسوب می شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها