بازی مقابل رئال مادرید هیجان انگیز است

رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی گالاتاسرای، از بازی هفته آینده تیمش مقابل رئال مادرید به عنوان یک دیدار هیجان انگیز یاد کرد.

بازی مقابل رئال مادرید هیجان انگیز است

گالاتاسرای و رئال مادرید سه شنبه هفته آینده در یک دیدار حساس از سری مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارند و برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند.

رادامل فالکائو، مهاجم 33 ساله گالاتاسرای، که پیش از این سابقه رویارویی با رئال مادرید را با لباس اتلتیکو مادرید دارد، درباره این دیدار گفت:" رئال مادرید در دو هفته اخیر لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته اما آن ها رئال مادرید هستند و بازیکنان بزرگی در اختیار دارند. امیدوارم که گالاتاسرای به عنوان یک تیم هماهنگ تر عمل کند. اگر بتوانیم قابلیت های خود را ارائه دهیم، قطعا نتیجه خوبی نیز خواهیم گرفت. این دیدار خانگی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است."


فالکائو در ادامه گفت:" رقابت مقابل تیم های بزرگ همواره انگیزه های فراوانی را با خود به همراه می آورد. بازی کردن در برابر رئال مادرید نیز برای هر بازیکنی هیجان انگیز است و ما امیدواریم با یک نمایش خوب در این دیدار، سه امتیاز را کسب کنیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها