امباپه و هری کین: گزینه‌های جانشینی سوارز

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا در تلاش برای جذب جانشینی برای لوئیس سوارز، کیلیان امباپه و هری کین را به عنوان اولویت‌های اول خود در نظر گرفته است.

امباپه و هری کین: گزینه‌های جانشینی سوارز

روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر شده و از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا است اعلام کرد این باشگاه برای جذب یک مهاجم مرکزی برنامه‌ریزی می‌کند و اولین خرید بزرگ بعدی این باشگاه بدون تردید یک مهاجم مرکزی بزرگ خواهد بود.

علت این برنامه‌ریزی باشگاه بارسلونا این است که باشگاه کاتالان اخیرا به فکر پیدا کردن جانشینی مناسب برای لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای خط حمله خود افتاده. گلزن اروگوئه‌ای حالا دیگر کم کم پا به سن گذاشته و مدیران بارسا زمانی را تصور می‌کنند که او تصمیم بگیرد از فوتبال خداحافظی کند یا به دلیل سن بالا دیگر نتواند کارایی لازم را برای بارسا در پیشانی خط حمله این تیم داشته باشد.

به همین خاطر است که موندو می‌گوید بارسا قصد دارد در تابستان پیش رو یا حداکثر تابستان بعدی یک ستاره بزرگ خط حمله به تیم خود اضافه کند.

اما ادعای بزرگ موندو دپورتیوو گزینه‌های اصلی بارسا به این منظور است. این روزنامه می‌گوید کاتالان ها کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را اولویت اول خود می‌دانند ولی اولویت دوم‌شان را هم هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام در نظر گرفته‌اند.

علت رزرو شدن هری کین پشت سر امباپه این است که بارسا از این نگران است که ستاره فرانسوی رئال مادرید را به این تیم ترجیح دهد و در نتیجه قصد دارد در صورت چنین سناریویی به سراغ هری کین برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها