تارتار: تماشاگران نفت اشک من را درآوردند

مهدی تارتار به اردوی تیم نفت مسجد سلیمان بازگشته است. این در حالی است که پیش تر او تاکید کرده بود به نفت برنمی گردد و حتی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود.

تارتار: تماشاگران نفت اشک من را درآوردند

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در این باره می گوید: من قلبا راضی به جدایی از تیم نفت مسجد سلیمان نبودم چرا که به این تیم آمدم تا یک تیم خوب شهرستانی دیگر بسازم و موجب شادی مردم شهر خوب مسجد سلیمان شوم. برخی ها موضوع حضور در گل گهر را مطرح کردند در حالی که من از آن دسته از مربیانی نیستم که بی معرفت باشم و در میانه های راه به بهانه پیشنهاد بهتر راهی تیم دیگر شوم. اگر می خواستم این کار را انجام دهم فصل گذشته انجام می دادم. فصل گذشته و در حالی که تیم پارس جنوبی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد سه تیم خوب و متمول لیگ برتری با من مذاکره کردند و به راحتی می توانستم از پارس جم جدا شوم اما این کار را نکردم و در کنار بچه ها ماندم. واقعیت به این خاطر تصمیم به جدایی از تیم نفت گرفتم که وقتی توی صورت کادر فنی و هم چنین بازیکنان نگاه می کردم شرمنده آنها می شدم و قول ها عملی نشده بود و به نوعی از کار در چنین فضایی خسته شده بودم و احساس کردم اگر بمانم به خود و تیم خیانت می کنم. اما اکنون که مشکلات مالی تیم برطرف شده و اعضای کادر و بازیکنان پول گرفته اند با قدرت به کار خود ادامه می دهم. طی این مدت تماشاگران تیم نفت در فضای مجازی من را شرمنده کردند و شاید دلیل اصلی این که تصمیم گرفتم برگردم درددل های همین تماشاگران بود و برخی از آنها اشک من را درآوردند و امیدوارم در آینده نیز همین حمایت را از ما داشته باشند. البته که باید روند حمایت مالی از تیم ادامه داشته باشد. در این صورت من می توانم بدون دغدغه خاطر به مسایل فنی فکر کنم و به دنبال ارتقای جایگاه تیم در جدول رده بندی داشته باشم.

مهدی تارتار در پایان گفت: من در ایران زندگی می کنم در جریان همه مشکلات هستم اما باید باور کنیم که بازیکنان و اعضای کادر فنی هم زندگی دارند و اگر قرار به عدم پرداخت دستمزد آنها باشد زندگی های زیادی به چالش کشیده می شود. می خواهم شخصا از آقای شریعتی استاندار محترم خوزستان و آقای حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکر کنم که برای رفع مشکلات مالی تیم زحمات زیادی انجام داده اند. این کار آنها خداپسندانه بود به این خاطر که تیم برای مردم است و نتایج خوب آنها مردم یک شهر را خوشحال می کند. البته در این مسیر قدردان زحمات آقای ناصری رئیس اداره مناطق نفت خیز مسجدسلیمان، آقای ظاهری نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس، حسینی رئیس پلیس مسجدسلیمان و اسکندری دادستان محترم شهر هستم و امیدوارم هم چنان حامی تیم ما باشند. قطعا برای رفع مشکلات مالی تیم تلاش تک تک اعضای هیات مدیره و هم چنین مدیر عامل هم ستودنی بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها