بیش از ۱۵ فقره سرقت در یک روز از مسافران مترو

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری سارق تلفن همراهی که در فاصله زمانی سوارشدن مسافران و حرکت مترو سرقت می‌کرد، خبرداد و گفت: این متهم در روز بیش از ۱۵ فقره سرقت مرتکب می‌شده است.

بیش از ۱۵ فقره سرقت در یک روز از مسافران مترو

سرهنگ "سعید عطاء اللهی" فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه و اعلام شکایت مسافران از به سرقت رفتن موبایلشان شناسایی عامل یا عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: مال باختگان در اظهارات مشابهی اعلام داشتند که پس از توقف قطار مترو، سوار بر واگن مترو شده اند و از مسافران آخری بودند که سوار مترو می‌شدند. ولی پس از پیاده شدن متوجه شده اند که گوشی موبایلشان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین تعدادی از مسافران اظهار داشتند که جزء نفرات آخر مسافران مترو بودند که سوار بر قطار مترو شده اند و سوت حرکت قطار به صدا در آمد که به یک باره مردی میانسال با آنان برخورد و به سرعت از واگن پیاده شد. متوجه سرقت موبایلم شدم، ولی به علت بسته شدن در واگن و حرکت قطار نتوانسته ام سارق را دستگیر و به پلیس معرفی کنم.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که سارق که جزء نفرات آخری است که سوار بر واگن قطار مترو می‌شود در چند لحظه و به سرعت سرقت را مرتکب و با به صدا درآمدن سوت حرکت قطار از واگن قطار پیاده می‌شود.

سرهنگ عطاء اللهی بیان داشت: تیم تخصصی پلیس مترو برای شناسایی متهم وارد عمل شدند و موفق شدند روز گذشته در گشت زنی‌های هدفمند سارق را شناسایی و تحت مراقبت قرار دهند.

فرمانده یگان انتظامی مترو با اشاره به اینکه ماموران پلیس مترو سارق را پس از ارتکاب ۲ فقره سرقت و قبل از پیاده شدن از واگن قطار دستگیر کردند، افزود: متهم به همراه گوشی‌های سرقتی برای تحقیقات مقدماتی به دفتر پلیس مترو منتقل شد.

عطاءاللهی در خصوص اظهارات متهم توضیح داد: متهم در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت روزی بیش از ۱۵ فقره سرقت مرتکب می‌شده و گوشی‌های سرقتی را بلافاصله پس از سرقت به مالخری که در پشت سر وی حرکت می‌کرده تحویل می‌داده و از واگن پیاده می‌شده است.

وی اعلام کرد: متهم به همراه گوشی‌های سرقتی برای سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم و دستگیری مالخر اموال سرقتی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها