در هر سه جام مدعی هستیم

صادقی: نفت رقیب سرسختی است

بازیکن تیم شهرخودرو خراسان گفت: برای موفقیت در هر سه جام این فصل برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی، از سد نفت مسجدسلیمان عبور کنیم.

صادقی: نفت رقیب سرسختی است

سعید صادقی در رابطه با بازی آتی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در جام حذفی اظهار کرد: بازی نخست مقابل نساجی را در قائمشهر توانستیم با برد پشت سر بگذاریم و راهی مرحله بعد شویم. حالا با استفاده از شرایط میزبانی می‌توانیم نفت مسجدسلیمان را در مشهد با شکست بدرقه کنیم تا شانس‌مان برای قهرمانی در حذفی را افزایش دهیم.

بازیکن تیم شهرخودرو تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان از جمله تیم‌های خوب لیگ برتر است که در مسجدسلیمان هم اجازه نداد با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم. به هیچ‌وجه این رقیب سرسخت را دست کم نمی‌گیریم.

وی در خصوص پیروزی تیمش در برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: خوشبختانه در آخرین لحظه مزد زحمات‌مان را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم. از ابتدا برای برد به میدان رفته‌بودیم و می‌خواستیم طلسم پرسپولیس را بشکنیم و با یک برد شیرین، هم در میان مدعیان بالانشین باقی بمانیم و هم دل هوادارانی که از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آمده‌بودند را شاد کنیم.

وی افزود: پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر نوزدهم است. آنها علاوه بر سه قهرمانی متوالی، شاکله خود را حفظ کردند و کار سختی مقابل این تیم داشتیم، اما با دستورات تاکتیکی یحیی گل‌محمدی، موفق شدیم به خوبی از پس این رقیب سرسخت برآییم و به پیروزی برسیم. چندین و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردیم و ابدا تیم دست‌وپا بسته‌ای نبودیم.

صادقی خاطرنشان کرد: همدلی میان بازیکنان، دانش کادرفنی و البته فراهم شدن شرایط مورد نیاز توسط مالک باشگاه باعث شده تا شرایط خوبی در این فصل داشته‌باشیم و به موفقیت‌های فصل قبل را ادامه دهیم. این سه ضلع، از شهرخودرو خراسان تیمی خطرناک ساخته و در هر سه جام یکی از مدعیان اصلی هستیم.

بازیکن تیم شهرخودرو خراسان تاکید کرد: تعطیلات لیگ برای تیمی مثل شهرخودرو که روی دور برد و پیروزی بود، مناسب نبود. البته با برگزاری دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید و برگزاری تمرینات در تهران سعی شد آمادگی‌مان را حفظ کنیم. به کسب موفقیت در هر سه جام این فصل امیدواریم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها