لحظه شلاق زدن زنان و دختران در ملاءعام + فیلم

اهالی روستایی در هند برای دور کردن ارواح خبیثه و شیطان، زنان را با شلاق مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

لحظه شلاق زدن زنان و دختران در ملاءعام + فیلم

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد که لحظه شکنجه دختران یکی از روستای هندوستان را به تصویر کشیده است.

از قرار معلوم، در این مراسم زنان و دختران با شلاق توسط کاهن هندو مورد ضرب و شتم قرار می گیرند تا با این کار شیاطین از آن ها دور شده و از بیماری جلوگیری می کنند.

ویدیویی که از آیین در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است لحظه شکنجه زنان و دختران هندی را نشان می دهد که اهالی روستا گرد آن ها جمع شدند ودر حالی که کاهنان لباس های فاخر به تن دارند با شلاق آن ها را کتک می زنند تا با این کار شیطان و بیماری از آن ها دور شود اما نکته قابل توجه این آئین آن است که اگر زن یا دختری پس از ضربات شلاق احساس درد نکند یعنی به تسخیر شیطان در آمده و روح جن و شیطان در او دمیده شده و باید مدت طولانی مورد شکنجه قرار بگیرند تا ارواح خبیث از آن ها خارج شود.

این ویدئو حاوی تصاویر دلخراش است.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ali
    0

    آنچیزی که انتها ندارد خریت است

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      سلام ، اتفاقا " یکی هز حیوانات باهوش خر است ! در فرهنگ کشور ما مظهر جهالت است ، به نظرم باید حیوان دیگری مثلا گوسفند را به عنوان سمبل نادانی در نظر گرفت .

  • ت ا ک را ه
    0

    بهرحال باید ب عقاید احترام گذاشت شاید موضوع خاص و هدفمندی عقایدشان دارن ک مابی اطلاع هستیم اگرازدید خردمندانه بنگریم نمیتوان نظرمنفی داد

  • محمد
    0

    ایکاش در کشورما هم این دزد های بیشرفی که قیافه مثبت درست کردن و کشور را غارت میکن صد درصد خودشان شیطان هستن باید اینقدر شلاق بزنن که شاید کمی ادم شوند حیف که امیدی نیست حداقل از شیطان جدا شون با این امید که شاید گرگ شوند

  • بهنام بینام
    0

    دلخراش!توهین به هیچ خانوم پاکدامن درستکار وصالحی حتیا اگر فاقد دین هم باشه نخواهیم کرد.اما بدنیست بگم من در مقابل چند گروه فاقد عقل میشم وخیلی نفهم وحیوان کامل تبدیل میشم۱..منافقینی که در لباس متکدی.روخانی.دکتر.بی سواد کوچ کرده روستایی.و....برام فرقی نداره زن مرد یا پیر شیرخوار هم باشد.تردید نمیکنم همه شون رو مثل خوک زنده می کشم.هیچ قضاوتی و حتی محاکمه شم .محاله پشیمان بشم.اعدام دربرابر اقدام من نهایت راضی خداست.

  • ناصر
    0

    آخه جهالت تاکی بااین تفکر تاهزارسال دیگه هم فقر ونادانی در این کشور خواهد ماند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها