دیدار با اوکراین بسیار مشکل بود

هاشم‌پور: فوتبال ساحلی بازی لحظه‌هاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از پیروزی روز گذشته برابر اوکراین گفت: فوتبال ساحلی بازی لحظه‌هاست و اصلا قابل پیش بینی نیست.

هاشم‌پور: فوتبال ساحلی بازی لحظه‌هاست

عباس هاشم‌پور درباره بازی برابر تیم اوکراین گفت: بازی با اوکراین بازی بسیار مشکلی بود و این را از همان لحظه مشخص شدن قرعه‌کشی می‌دانستیم. به هر حال اوکراین قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد. تجربه چند بازی با این تیم را داشتیم و با وجود اینکه آنالیز خوبی از این تیم انجام داده بودیم، در وقت اول چند اشتباه فردی داشتیم.

وی ادامه داد: نکات و تغییرات در بخش تاکتیکی را که در وقت استراحت برای بازیکنان تشریح کردیم موجب شد در وقت دوم جنگنده‌تر ظاهر شوند. خوشبختانه این کار جواب داد و در نهایت پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره اینکه چرا نتیجه بازی در وقت نخست ۴ بر یک شد، اظهار کرد: فوتبال ساحلی بازی لحظه‌هاست و اصلا قابل پیش بینی نیست. بازی اول همیشه سخت و پر استرس برای هر دو تیم است.

هاشم‌پور افزود: خودمان هم فکر نمی‌کردیم که در وقت اول جلوی اوکراین با این نتیجه عقب بیفتیم اما با هوش بازیکنان و بازگشت سریع به بازی، کامبک خیلی خوبی را اجرا کردیم و بابت آن باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها