«سید» با پیراهن ۶۶ در سرزمین یخی

لژیونر ایرانی بعد از معارفه در باشگاه جدیدش در لهستان گفت: پیراهن شماره ۶ در اختیار یکی از بازیکنان تیم است که از قبل حضور داشت و من به همین دلیل ۶۶ را انتخاب کردم.

«سید» با پیراهن ۶۶ در سرزمین یخی

سید محمد موسوی روز جمعه به صورت رسمی به عضویت تیم اولشتِین لهستان درآمد. این بازیکن ملی‌پوش، در جلسه معارفه و کنفرانس خبری خود حاضر شد و گفت که می‌خواهد به تیمش کمک کند. او می گوید هرچند از سرما خوشش نمی‌آید ولی علاقه‌مند است تا یخ زدن برکه‌های این شهر را ببیند. توماس یانکوفسکی رئیس باشگاه اولشتِین هم گفت که موسوی می‌تواند نه تنها ستاره تیمش بلکه ستاره لیگ لهستان شود.


موسوی بعد از حضور در نشست خبری با سایت فدراسیون والیبال به گفت‌وگو نشسته و درباره حضورش در لهستان به صحبت پرداخته است.


* از کنفرانس خبری شروع کنیم. چطور بود؟


شرایط کنفرانس خبری خوب بود. تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در این کنفرانس خبری که در محل یکی از اسپانسرهای این باشگاه برگزار شد، حاضر بودند. درباره مسائل مختلفی مثل "هدفت از حضور در لیگ لهستان چیست و چرا این تیم را انتخاب کرده‌ای" و… از من سوال شد. در کل استقبال خوبی از من شد.


* شهر اولشتِین چه طور شهری است؟


من پنج‌شنبه شب به اینجا رسیدم و باید زمان بیش‌تری بگذرد تا بتوانم صحبت کنم اما در کل اولشتِین شهر کوچک و زیبایی است که تنها ۲۰۰ هزار نفر در آن ساکن هستند و ظاهرا شهر سردی است. دمای هوا تا منفی ۱۰ الی ۱۵ درجه زیر صفر هم پایین می‌آید.


* در کنفرانس هم گفته بودی که منتظر یخ زدن برکه‌های اولشتِین هستی.


بله. چون اینجا ۱۱ دریاچه دارد که در زمستان‌ها یخ می‌زنند و این یخ زدن به شکلی است که حتی با ماشین می‌توانید از روی آن‌ها رد شوید و اسکی روی یخ هم انجام می‌دهند.


* مدت قراردادتان تا چه زمانی است؟


قراردادم یک ساله است.


* شماره پیراهن‌تان هم مشخص شده؟


بله، شماره ۶۶ را می‌پوشم. پیراهن شماره ۶ در اختیار یکی از بازیکنان تیم است که از قبل حضور داشت و من به همین دلیل ۶۶ را انتخاب کردم.

* شرایط تیم اولشتِین در لیگ لهستان چگونه است؟


دو سال پیش این تیم چهارم شد ولی پارسال بدشانسی و مصدومیت‌ها کار را برای آن‌ها سخت کرد و دهم شدند. امسال آن‌ها به دنبال رفتن روی سکو هستند. لیگ لهستان، لیگ سختی است. تیم‌ها نزدیک به هم بازی می‌کنند و برای رسیدن به این هدف باید با صد درصد توان بازی کنیم.


* جز شما، تیم اولشتِین بازیکن ستاره دیگری هم دارد؟


میکا بازیکن این تیم است که در حال حاضر مصدوم است و یک ماه دیگر آماده می‌شود. به جز او، بعید می‌دانم سایر بازیکنان این تیم برای علاقه‌مندان به والیبال در ایران شناخته شده باشند.


* و حرف آخر؟


خوشبختانه وضعیت خوب است و من با مدیرعامل، سرمربی و سرپرست تیم جلسه گذاشته‌ام. رابطه خوبی برقرار کردیم و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. فکر می‌کنم حدود دو هفته دیگر لیگ لهستان شروع شود و تیم اولشتِین در حال حاضر در یک تورنمنت تدارکاتی شرکت می‌کند که من در آن بازی نمی‌کنم و هفته بعد یک بازی با تیم ترفل گدانسک خواهیم داشت که برای تیمم به میدان می‌روم تا برای بازی‌های لیگ آماده شوم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها