سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران همراه با رعد و برق در استان‌های ساحلی دریای خزر / آسمان پایتخت کمی ابری است + جدول

از بعد از ظهر امروز با عبور امواج تراز میانی جو برای استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

بارش باران همراه با رعد و برق در استان‌های ساحلی دریای خزر / آسمان پایتخت کمی ابری است + جدول

براساس خروجی آخرین مدل‌های پیش یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز و طی روز یکشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریان‌های روی دریای خزر، بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما حدود ۴ تا ۶ درجه بر روی استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود که با مواج شدن دریای خزر همراه خواهد بود.

همچنین طی این مدت در برخی نقاط غرب و شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرسدتان، زنجان، کرمانشاه و شمال همدان و بتدریج در روز یکشنبه تا اوایل وقت روز دوشنبه دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران ، شمال سمنان و خراسان شمالی و همچنین در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های مرکزی، ایلام، لرستان، غرب اصفهان ، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق استان‌های تهران، سمنان، البرز، قم، اصفهان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و شرق خوزستان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

امروز در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس و در روز یکشنبه برای جنوب و غرب فارس رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید روی می‌دهد. از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه برای پاره‌ای از مناطق شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سینیور
    0

    کاش حد اقل به شعورِ دنیا توهین نکنن. خودشون به خاطر منافعی که در نظر دادن پشتِ کرد هارو خالی کردن و به ترکیه راه دادن بعد با عوام فریبی خودشون رو شاکی نشون میدن!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها