سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران :

چشم‌انداز روشن و امیدوارکننده‌ای پیش روی فوتبال خراسان رضوی است

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: با برگزاری دوره های استعدادیابی مختلف و توجه به سنین پایه می‌توان آینده خوبی برای فوتبال استان متصور بود.

چشم‌انداز روشن و امیدوارکننده‌ای پیش روی فوتبال خراسان رضوی است

محمد یاوری، سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در حاشیه برگزاری اولین دوره استعدادیابی مناطق هفتگانه استان خراسان رضوی در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد، اظهارکرد: فوتبال استان خراسان از دیرباز نقش موثر و تعیین‌کننده‌ای در تیم های ملی فوتبال کشور داشته و بدون شک در آینده نیز خواهد داشت.
یاوری در ادامه گفت: طی دو روز اخیر که استعدادیابی سنین پایه استان خراسان رضوی در مشهد انجام شد، از نزدیک شرایط شرکت‌کنندگان را بررسی کردیم چراکه ممکن است برخی بازیکنان از شرایط مطلوب برخوردار باشند و امکان دعوت از آنها به تیم ملی نونهالان وجود داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در سال های اخیر شاهد آن هستیم، امیدواریم بازیکنان بیشتری از استان خراسان رضوی را در رده های سنین پایه تیم ملی شاهد باشیم.
یاوری با تاکید بر اینکه تیم ملی متعلق به بچه های تمام کشور است، افزود: آنگونه که به نظر می‌رسد، در رده نونهالان نیاز به کار بیشتری داریم و مربیان رده های پایه در سطح استان و کشور باید به‌روزتر شوند و نیازهای این رده‌ها را بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان جمهوری اسلامی ایران در خصوص برپایی این دوره استعدادیابی گفت: با حضور مسئولین جدید در هیات فوتبال استان خراسان رضوی و ذوق و شوق و ابتکار آنها آینده خوبی را میتوان برای فوتبال استان متصور بود از سوی دیگر نیروهای جوانی هم در کمیته جوانان مشغول هستند که مایه خرسندی و امیدواری است.
یاوری در پایان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان پیوسته آماده همکاری با همه استان‌هاست، اظهارکرد: چشم‌انداز تعامل با استان خراسان رضوی نیز همیشه مثبت بوده چراکه مربی های خوب و مدیران توانمندی در این استان می‌بینیم؛ تعامل بین ما و هیات فوتبال استان خراسان رضوی وجود داشته و استمرار نیز خواهد داشت.

منبع: خبر آنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها