زندگی در حافظیه دوباره جان گرفت

فجر سپاسی دیروز در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و در خانه از سد تیم خوب سرخپوشان گذشت.

زندگی در حافظیه دوباره جان گرفت

پیروزی دو بر یک فجر سپاسی در این بازی این تیم را 17 امتیازی کرد و در کورس قهرمانی نگه داشت. فاصله امتیازی فجر با تیم صدر تنها یک امتیاز است که به راحتی قابل جبران است و می‌تواند موجب تجربه دوباره صدرنشینی از سوی فجر سپاسی شود. این فصل سکوهای استادیوم حافظیه حال و هوای دیگری دارد. شیرازی‌های فوتبال‌دوست به باور صعود دوباره فجر به لیگ برتر رسیده‌اند و با امید به استادیوم می‌‌آیند و در جریان بازی فجر و داوود مهابادی را تشویق می‌کنند. مربی‌ای که پیش از این گهر دورود را لیگ برتری کرده بود. زندگی در حافظیه دوباره جان گرفته است و فجر با بازی‌های خوب خود می‌رود بار دیگر نام فوتبال فارس را در کشور زنده کند.

فجر سپاسی که در جام حذفی فولاد پر مهره را حذف کرده بود با این پیروزی قطعا با روحیه خوبی چشم انتظار بازی با استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود. استقلال این تیم خوب و پر امید لیگ یک را نباید دست کم بگیرد. هر چند که آبی‌ها پیش از این برای عبور از سد تیم گل ریحان دسته اولی هم با دشواری‌های زیادی روبرو شدند.

نکته قابل تامل در مورد تیم فجر سپاسی تعداد گل‌های این تیم است. فجر سپاسی 14 گل در 8 بازی به ثمر رسانده و بعد از مس رفسنجان و به همراه تیم خوشه طلایی بهترین خط حمله بازی‌های لیگ یک را در اختیار دارد و این نشان می‌دهد موفقیت فجر سپاسی اتفاقی نیست. تیم دوست‌داشتنی فوتبال ایران که اگر به لیگ برتر صعود کند می‌تواند باعث حفظ وضعیت فنی بازیکنانی شود که سرباز می‌شوند. در سال‌های اخیر خیلی از بازیکنان با کیفیت که سرباز شده بودند بالاجبار برای گذران سربازی به تیم‌های دسته اول و حتی دسته دومی رفتند و همین امر موجب پسرفت آنها در فوتبال شد.

تیم با اخلاق و کم حاشیه فوتبال ایران که البته برای صعود به لیگ برتر باید از سوی مدیران شهری و استانی هم حمایت شود به خصوص که در فوتبال حرفه‌ای انجام تعهدات مالی در قبال بازیکنان و کادر فنی یک مسئله مهم است و انجام ندادن آن طبیعی است تیم را با چالش نتیجه‌گیری مواجه کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها