رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

پیش‌بینی اسکان اضطراری ۵۲ هزار نفر در چهار مرز خروجی 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیش‌بینی برای اسکان اضطراری ۵۲ هزار نفر در مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چزابه خبر داد.

پیش‌بینی اسکان اضطراری ۵۲ هزار نفر در چهار مرز خروجی 

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش تراکم جمعیتی در چهارمرز خسروی، شلمچه، چزابه و مهران برای ورود به کشور عراق برای مراسم اربعین حسینی، گفت: برای اسکان اضطراری ۵۲ هزار نفر در این چهار مرز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی اسکان ۱۷ هزار نفر در شهرهای قصرشیرین، دالاهو، سرپل ذهاب، گیلان غرب، کنگاور و صحنه که مرز خروجی هموطنان خسروی است، انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در استان خوزستان تدابیر لازم برای اسکان اضطراری ۲۶ هزار نفر از هموطنان در مرزهای شلمچه و چزابه اندیشیده شده است، تاکید کرد: امکان اسکان اضطراری ۱۶ هزار نفر در خرمشهر و اردوگاه شهید باکری و ۱۰ هزار نفر در دشت ازادگان، سوسنگرد و حمیدیه فراهم شده است.

به گفته سلیمی برای هموطنانی که مرز مهران را برای مراسم پیاده روی اربعین انتخاب کرده اند نیز اسکان اضطراری برای ۱۰هزار نفر در مدارس، سالن های ورزشی، مساجد و حسینیه ها فراهم شده است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها