نمایشگاه هتلداری «هتلیتی‌شو» در شهر آفتاب برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات هتل و مهمان‌نوازی با عنوان تجاری هتلیتی شو از ۲۹ مهر تا ۲ آبان ماه ۹۸ در شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه هتلداری «هتلیتی‌شو» در شهر آفتاب برگزار می‌شود

هتلیتی شو قرار است در حوزه‌های مهمی چون طراحی و ساخت هتل، هتلداری، مهمان‌نوازی، تجهیزات هتل و خدمات وابسته میزبان فعالان این عرصه و مخاطبانشان باشد.

به گفته مدیر برگزاری این رویداد، تا کنون حضور مهم‌ترین برندهای هتلداری در نمایشگاه دوره نخست قطعی شده و حدود 70 درصد از مجموع فضای مفید سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در اختیار این رویداد قرار گرفته است.

شاهین سبزواری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با راه‌اندازی کمپین حمایت از هتلیتی شو بیش از 20 هتل و مجموعه‌های فعال در حوزه خدمات هتلداری و مهمان نوازی از این رویداد اعلام حمایت کردند. از این مجموعه‌ها می‌توان به گروه هتل‌های هما، گروه هتل‌های پارسیان، هلدینگ سمگا، کلیه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی فعال در حوزه هتلداری و.... اشاره کرد.


این کارشناس نمایشگاهی همچنین افزود: در نمایشگاه هتلداری شهر آفتاب برخی نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با همراهی و همکاری اتحادیه هتلداران و افراد شاخص در حوزه صنعت هتلداری با هدف ساخت و توسعه هتل‌های مدرن در کشور برگزار خواهد شد و گواهی نامه معتبر این دوره‌ها نیز به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از بزرگترین نقاط ضعف ما در حوزه توسعه هتلداری عدم توجه به بازسازی یا نوسازی ساختمان هتل‌های قدیمی است.

مرکز معماری ایران با همکاری ستاد برگزاری هتلیتی شو مسئولیت برگزاری نشست‌ها و سمینارهای تخصصی حوزه معماری و ساخت‌وساز در زمینه هتل‌های آینده را بر عهده خواهد داشت. این مجموعه حرفه‌ای قرار است در 3 حوزه اصلی شامل بازسازی هتل‌ها، ساخت هتلهای جدید و معرفی فناوری‌های جدید ساختمانی به ارائه مقالات و رویکردهای نوین دست بزند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها