پیشنهاد ضد بارسلونایی اینتر به لائوتارو مارتینز

ستاره آرژانتینی اینتر از تابستان امسال مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و بعید نیست فصل بعد برای جذب او تلاش مجددی را آغاز کند.

پیشنهاد ضد بارسلونایی اینتر به لائوتارو مارتینز

لائوتارو مارتینز یک سال پس از انتقالش به اینتر حالا تبدیل به یک بازیکن ثابت و تعیین کننده شده است. فصل گذشته او در ابتدا زیر سایه ایکاردی قرار داشت ولی پس از مشکلات ایکاردی با باشگاه، به تدریج فضا برای لائوتارو بازتر شد و او توانست خود را به ترکیب اصلی تیمش تحمیل کند. لائوتارو حالا عضو ثابت تیم ملی آرژانتین هم محسوب می شود.

ستاره 22 ساله که اینتر برای جذب او 22 میلیون دلار به راسینگ کلاب پرداخت کرد و 10 درصد از حق انتقال او در آینده نیز به باشگاه آرژانتینی خواهد رسید، رقم فسخ 111 میلیون یورویی دارد و باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا مشکلی برای پرداخت آن نخواهند داشت. بارسا تابستان تلاش داشت تا رضایت لائوتارو را جلب کند ولی در نهایت او ماندنی شد.

اخیرا مدیر برنامه های لائوتارو در واکنش به شایعات بارسا گفت که موکلش فقط به تمدید با اینتر فکر می کند. امروز نشریه "OLE" آرژانتین نیز خبر داد که لائوتارو پیشنهادی وسوسه انگیز از اینتر برای تمدید دریافت کرده و در آن رقم دستمزدش به میزبان چشمگیری افزایش یافته است.

اینتر همچنین پیشنهاد کرده است که بند فسخ از قرارداد او حذف شود تا از هر گونه غافلگیری اجتناب شود. به این ترتیب بارسا یا هر باشگاه دیگری برای جذب لائوتارو باید مستقیما با اینتر وارد مذاکره شود. گفت و گو ها ادامه دارد و باید دید دو طرف چه زمانی بر سر بندهای قرارداد به توافق نهایی خواهند رسید

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها