رئیس لالیگا: خدا را شکر که مسی در بارسا ماند

رئیس لالیگا می‌گوید خوشحال است که لیونل مسی در بارسلونا ماندگار شده و زمانی که فهمیده مسی قصد ترک بارسلونا را داشته از این خبر به وحشت افتاده است.

رئیس لالیگا: خدا را شکر که مسی در بارسا ماند

خاویر تباس، رئیس لالیگا می‌گوید بعد از شنیدن اعتراف مسی به اینکه قصد داشته در سال 2013 بارسلونا را ترک کند از این خبر به وحشت افتاده و حالا از اینکه ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته در تیم کاتالان ماندگار شود بسیار خوشحال است. تباس همچنین می‌گوید حالا درهای لیگ اسپانیا به روی ستاره‌های نامدار و بزرگ دیگری مثل نیمار و ژوزه مورینیو باز است و او امید دارد آنها هم به لالیگا ملحق شوند.

مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسا اخیرا فاش کرد که در سال 2013 زمانی که به دلیل چند پرونده فرار مالیاتی با مشکلات زیادی در اسپانیا مواجه شده بوده به فکر ترک بارسلونا و خروج از لالیگا افتاده بوده. مسی البته در نهایت در بارسا ماندگار شده و تا این لحظه به جز این تیم در هیچ باشگاه دیگری بازی نکرده است.

خاویر تباس در این باره گفت:" وقتی مصاحبه این هفته مسی را دیدم واقعا ترسیدم و وقتی فکر کردم که او تصمیم گرفته و در اسپانیا ماندگار شود یک نفس راحت کشیدم. مسی حتی در زمانی که شرایط دشواری داشته تصمیم گرفته در اسپانیا بماند".

رئیس لالیگا در ادامه گفت:" می‌خواهم از مسی به خاطر اینکه تصمیم گرفته به درخشش در لالیگا ادامه دهد تشکر کنم. اگر روزی او دوباره دچار مشکل شود باید بدون کوچکترین شک و تردیدی بداند که ما از او حمایت خواهیم کرد و به حمایت از او ادامه خواهیم داد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها