خانم گل ایران و آسیا:

امیدوارم حضور زنان در ورزشگاه مستمر باشد/ نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

سارا شیربیگی گفت: از اینکه زنان به ورزشگاه رفتند و طلسم به معنای واقعی کلمه شکسته‌شد، خوشحالم.

امیدوارم حضور زنان در ورزشگاه مستمر باشد/ نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

سارا شیربیگی درباره ورود زنان به ورزشگاه در بازی روز گذشته تیم ملی ایران مقابل کامبوج اظهار کرد: از اینکه زنان ایرانی توانستند وارد ورزشگاه شوند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، بسیار خوشحالم و امیدوارم این اتفاق و رویداد مهم، ادامه‌دار و مستمر باشد. نباید این اتفاق صرفا به خاطر تهدیدهای فیفا و حضور نمایندگانش در تهران، یک بار صورت گیرد و جنبه نمایشی داشته‌باشد.

وی تاکید کرد: حضور زنان در ورزشگاه هم برای آقایان و هم بانوان مفید است و به ما ورزشکاران نیز انگیز می‌دهد. روز گذشته نیز تاثیر حضور بانوان در ورزشگاه را مشاهده کردیم.

وی درباره عملکرد خود با لباس هیات فوتبال خراسان رضوی و یکه‌تازی در جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال زنان ایران گفت: از عملکرد خود راضی‌ام و می‌دانم که توانسته‌ام تا به اینجای کار، رضایت کادرفنی و سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی را هم جلب کنم. امیدوارم بتوانم در هفته های بعد بهتر از این هم بازی کنم. شش بازی سخت ما در ابتدای فصل، کار را کمی دشوار کرد، ضمن اینکه مصدومیت هم به تیم ضربه زد، اما الان شرایط خوبی داریم.

بازیکن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در خصوص شانس تیمش برای حضور در جمع بالانشینان لیگ در پایان فصل گفت: شش تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سطح لیگ امسال بسیار بالاست. قطعا هنوز نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد اما نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم.

وی درباره شرایط تیم و میزان امکانات و پرداختی ها افزود: خوشبختانه مسئولان تیم تاکنون به وعده‌های خود عمل کرده‌اند و مشکلی از این بابت نداریم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها