هفته‌ هشتم لیگ دسته یک/ مدعیان به دنبال صدرنشینی

هفته‌ هشتم یک دسته یک امروز (جمعه) در حالی شروع می‌شود که رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک است و تیم‌ها به دنبال صدرنشینی هستند.

هفته‌ هشتم لیگ دسته یک/ مدعیان به دنبال صدرنشینی

هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال از ظهر امروز (جمعه) با ۸ بازی شروع می‌شود و فردا با یک بازی پایان می‌یابد. در مهمترین این بازی‌ها مس‌رفسنجان به مصاف داماش‌گیلان می‌رود، بادران‌تهران مقابل آلومینیوم‌اراک بازی خواهد کرد و فجرسپاسی برابر سرخپوشان‌پاکدشت رقابت می‌کند.

بادران صدرنشین که دیدار هفته‌ گذشته‌ خود را مقابل قشقایی‌شیراز با پیروز به پایان رساند، این هفته باید با تیم آلومینیوم‌اراک رقابت کند. باید دید شاگردان کاظمی که در این هفت بازی شکستی را متحمل نشده‌اند و با ۱۵ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند، می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا نه. همچنین در طرف دیگر میدان آلومینیوم‌ اراک که با ۳ برد، ۳ تساوی و یک باخت در رده‌ هفتم جدول قرار دارد و می‌تواند رقیب سختی برای بادران در هفته هشتم باشد.

در دیگر بازی پراهمیت هفته‌ هشتم این رقابت‌ها، مس‌رفسنجان به مصاف داماش‌گیلان می‌رود. هر دو تیم بازی قبل خود را با تساوی پشت سر گذاشته‌اند و همین می‌تواند انگیزه‌ خوبی برای پیروزی ایجاد کند.

همچنین فجرسپاسی این هفته برابر سرخپوشان پاکدشت به میدان می‌رود و برای نزدیک شدن به صدر جدول باید به پیروزی برسد. تیم فجر که دو بازی قبل خود را با تساوی به اتمام رسانده است انگیزه‌ زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد اما در آن طرف میدان هم سرخپوشان عملکرد خوبی در دو بازی گذشته‌ خود داشته‌اند و توانسته‌اند ۴ امتیاز در این دو دیدار کسب کنند و این می‌تواند کار را برای یاران مهابادی سخت کند.

برنامه هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک به شرح زیر است:

جمعه(۱۹مهر)

فجر سپاسی - سرخپوشان پاکدشت ۱۵:۰۰
خوشه طلایی ساوه - آرمان گهر ۱۵:۰۰
نود ارومیه - ملوان ۱۵:۱۵
مس رفسنجان - داماش گیلان ۱۵:۱۵
گل ریحان البرز - مس کرمان ۱۵:۱۵
سپیدرود رشت - رایکا بابل ۱۵:۱۵
بادران تهران - آلومینیوم اراک ۱۵:۱۵
استقلال خوزستان - قشقایی شیراز ۱۶:۴۵

شنبه (۲۰مهر)

نیروی زمینی - شهرداری تبریز ۱۵:۱۵

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها