علت انفجار در بدنه نفتکش ایرانی در دریای سرخ اصابت موشک بود

دو مخزن اصلی نفت در کشتی مذکور آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

علت انفجار در بدنه نفتکش ایرانی در دریای سرخ اصابت موشک بود

بدنه یک فروند نفتکش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز (جمعه) در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار شده است.

«نورنیوز» به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که بدنه یک فروند نفتکش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز (جمعه) در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار شده است.

بر اساس این گزارش، ۲ مخزن اصلی نفت در کشتی مذکور آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

کارشناسان فنی مستقر بر روی شناور در حال بررسی علت انفجار هستند و احتمال می دهند این رخداد بر اثر انجام اقدام تروریستی باشد.

آخرین گزارشهای دریافت شده از نفت کش ایرانی سانتیزد(Sanitized) که صبح امروز در دریای سرخ به دلیل احتمال حمله تروریستی دچار اسیب شده حاکیست، شرایط وضعیت شناور کاملا تحت کنترل بوده و خدمه در حال حفظ شرایط پایدار درنفت کش هستند.

بر اساس این گزارش در رخداد صبح امروز هیچ یک از خدمه کشتی دچار اسیب نشده اند و مجموعه کارکنان نفت کش در سلامتی کامل هستند.

علت انفجار در بدنه نفتکش ایرانی در دریای سرخ اصابت موشک بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش ایران، نفت‌کش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت‌های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

دو مخزن اصلی نفت در کشتی فوق آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

خوشبختانه همه کارکنان کشتی در وضعیت سالم و ایمن بوده و کشتی نیز در حال حاضر در وضعیت با ثباتی قرار دارد و تنها بدنه کشتی اندکی آسیب دیده است که کارکنان کشتی در صدد کنترل آن هستند.

کارشناسان فنی کشتی و کارشناسان مستقر در اتاق اضطرار شرکت در حال بررسی وضعیت و علل این حادثه هستند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • منصور منصور شفاهی
    0

    عربستان سعودی با آتش بازی میکند و پادشاه عربستان سعودی به فلاکت افتادن را میخواهد. ما باید تمام پالایشگاه های نفت شتر سواران ملخ خوار را با خاک یکسان کنیم. درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درود بر مردم آزاده ایران و یمن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مقصراین حادثه رو سپاه نقره داغ خواهدکرد انشاالله

  • یحیی. م
    0

    دوست عزیز ، عربستاان یعنی ایالت پنجاه ودوم امریکا یعنی شریان اقتصادی. غرب و شرق ، یعنی. مرگ و میر میلیون ها انسان بی گناه در اثر جنگ و گرسنگی شما اجازه دهید مسیولان ارشد و انقلابی ما تدابیر لازم را در اینمورد با کیاست و درایتی که دارند به سرانجام مطلوب برسانند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها