سخنگوی سپاه : نیروی قدس سپاه و حشدالشعبی حافظ امنیت زائران در عراق هستند

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی، حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند

سخنگوی سپاه : نیروی قدس سپاه و حشدالشعبی حافظ امنیت زائران در عراق هستند

سردار رمضان شریف در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، گفت:نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی؛ حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند و امنیت زائران در داخل کشور هم با نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خودمان و با کمک بسیج و سپاه تامین می‌شود.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، افزود: سپاه در چند موضوع به صورت مشخص فعالیت می‌کند؛ در بخش‌های زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم با توجه به توافقی که با استاندارن و مسئولان محلی دارد، مسیرها و معابر و پارکینگ‌ها و کارهای زیرساختی در حوزه راه و ترابری را در سه استانی که در مسیر تردد زوار هستند، انجام می‌دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: کارهای خیلی خوبی در گذرگاه‌های اصلی یا مناطق منتهی به این گذرگاه‌ها انجام شده است.

سردار شریف، درگیری‌های اخیر در داخل عراق را، تلاش دشمنان برای تحت شعاع قرار دادن موضوع راهپیمایی بزرگ اربعین و وحدتی دانست که بین ملت ایران و عراق ایجاد شده است و گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولان عراق و همین طور نیروهای امنیتی این توطئه خنثی شد و این راهپیمایی با شکوه بسیار بزرگتر و متراکم تری و در امنیت کامل برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارهای بهداشتی، درمانی و خدماتی از دیگر اقدامات سپاه برای زائران اربعین حسینی است، افزود: سپاه پاسداران خدمات ترابری، اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقلی و امکانات مجموعه راهیان نور را در اختیار این کار بزرگ و مقدس قرار داده است.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: مجموعه آمبولانس‌ها و بهداری‌های سیاری که سپاه دارد، به تناسب نیازی که اعلام می‌شود، برای این امر اختصاص خواهد یافت.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها