پدر زنی که دامادش را رئیس شبکه صداوسیما کرد

ظهر امروز علی دارابی، مدیر استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را به ریاست شبکه شما در صداوسیما منصوب کرد. اما ساعتی بعد ‌ مهدی خرمدل، روزنامه نگار درباره این حکم خبر داد که محمد کاویانی در واقع داماد علی دارابی است.

پدر زنی که دامادش را رئیس شبکه صداوسیما کرد

در حکمی که پدر زن برای دامادش صادر کرده نوشته شده بود: «در نظر به تعهد، تخصص و همچنین تجربه موفق جنابعالی در جایگاه قائم مقامی و گروه تولید برنامه شبکه شما، به موجب این حکم به سمت «مدیر شبکه مراکز استان‌ها (شما)» منصوب میشوید.»

مهدی کاویانی پیش از این در هر کجا که پدر زنش پستی داشته به عنوان مشاور حاضر بود. رزومه‌ای که خبرگزاری فارس از او منتشر کرده نشان می‌دهد او زمانی که دارابی حتی قائم مقام سیما هم بود، به عنوان مشاور در این سازمان فعالیت کرده است. او همچنین مسئولیت «بازبینی و بازشنوایی پیام‌های بازرگانی در صداوسیما» را برعهده داشت.
اما علی دارابی کیست؟ او اکنون معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما است. دارابی كه از موسسان جمعيت ايثارگران به شمار می‌رود. جمعیتی که دبیرکل آن حسین فدایی است که حالا جانشین ناطق نوری در دفتر بازرسی رهبری شده است.

دارابی همچنین از سال 58 تا سال 77 مسئولیت روابط عمومی وزارت جهادسازندگی را را برعهده داشت. او از سال 84 تا 86 معاون امور مجلس‌های صداوسیما بود و پس از آن تا سال 89 قائم مقام سازمان صداوسیما شد و در دوره مسئولیت خود بسیاری از جوانان نزدیک به جمعیت ایثارگران را وارد صدوسیما کرد.

منبع: اسکان نیوز

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • جواد
    0

    الهم عجل لولیک الفرج

  • خسته
    0

    دیگه تو این مملکت بی در و پیکر هرکی هرکار دلش بخاد میکنه... اون از رییس جمهور که دامادشو منصوب کرد...اینم از این آقا که دامادشو منصوب کرده... وقتی مردم میگن اینا دارن ما رو بازی میدن همینه... همش دکان و دستگاهه یک مشت کج و کنجول حالا برای ما شدند رییس و آقا زاده... حال من یکی که بهم خورده از سیاست های عجیب این نظام شما رو نمیدونم...این وسط مردم شدن حمال دولت مردان و مسعولین...مسعولین هم شدن کدخدای ده...همش پارتی بازی همش دزدی همش اختلاس و فقر و گرانی و طلاق و بی حجابی و ..... خدا به بچه های ما رحم کنه آینده شون چه شود.‌..

  • ابرام
    0

    زمانی که بسیاری از جوانان در فکر رفتن و به جبهه و شهادت بودند . یک عده هم در فکر رفتن به جایگاه بالای اداری بودند . حال جوانانی شهید و جانباز و خانه نشین و یک عده در پست و مقام و باند بازی . ایندفعه جنگ شد . ..بیاخ ....

  • مردم
    0

    خيلي از رئيسان ادارات بدون اينكه به جبهه بروند ،براي خودشان جبهه و حتي ايثارگري درست كردند ،،وبه واسطه ان هم دارند نأن ان را ميخورند

  • ناشناس
    0

    الله برکت الله مبارک است انشاالله

  • محمد
    0

    همشهری ما آقای محمود پاک فطرت در سریال پشت کوه های بلند می گوید ا ای چیا زیادن( از این چیزها زیاد است) اگر خیلی هم به این مسائل توجه کنید پیر می شوید موهایتان سفید می شود

  • کچل
    0

    دقت کردین؟؟؟درصد بالایی از دولت مردان و عزیزانی که به هر نحوی مشغول به خدمت به مردم شغل شریف بچاپ و بچاپ هستند کچل هستند؟؟؟

  • ناشناس
    0

    آقای دارابی کاویانی داماد شون را به سمت شبکه شما و علیرضا دارابی خواهرزاده را به سمت سرپرست مدیریت پژوهش اداره کل برنامه ریزی معاونت استان ها منصوب کردند/ خوش به حالشون/ ای کاش ما هم تو این مملکت پارتی داشتیم

  • احمد احمدی
    0

    از همه این وقایع عجیب تر این که این افراد با وجود سابقه کار ۴۰ ساله هر گز بازنشست نمی شوند وگویی حکم اشتغال انها مادام العمر است .این است که در این کشور هیچ کس اعتنا به قانون نمی کند.خوب توجه کنید از سال ۵۸ الی ۷۶ مسئول روابط عمومی جهاد بوده والان پایان سال ۹۸ است واو همچنان می تازد!؟ اجرای قانون فقط برای فقرا است .

  • امیر احمدی
    0

    بلاخره ژن خوب برتر تو این مملکت مثلا اسلامی جا افتاده یکی میشه مدیر شبکه 3این یکی که هم پدر زن پست میده مدیر شبکه شما واقعا مملکت نیست که گل وبلبل بعدش مردمو چی فرض میکنید.

  • عباس داودی
    0

    سلام شاید این آقا به لحاظ تخصص و لیاقت شایسته دریافت این پست بوده باشد منتها مدیران در نظام جمهوری اسلامی باید رعایت خیلی از مسائل را بنمایند یکی از دستورات اخلاقی اسلام «دوری از مواضع تهمت» است ای کاش ایشان در عرصه های دیگری وارد میشد باید رهبری را سرلوحه قرار بدهیم فرزندان ایشان با وجود لیاقت فراوان و بسیار بسیار بیشتر از خیلی از مدیران و مسئولین فعلی هیچ سمتی ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها