جان اسپراو: با اشتباه اندرسون ست دوم را باختیم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: از عملکرد امروز بازیکنانم رضایت دارم و تنها در ست سوم با اشتباهات اندرسون نتیجه را واگذار کردیم.

جان اسپراو: با اشتباه اندرسون ست دوم را باختیم

جان اسپراو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از پیروزی ۳ - ۱ تیمش مقابل ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن،‌ اظهار کرد: در بازی امروز "مکس هولت" عملکرد خوبی در خط سرویس داشت و در ست نخست ما را به برد رساند. در ست دوم هم اشتباه‌های ناخواسته‌ی "مت اندرسون" باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم، اا در ست سوم اشتباه را جبران کرده و به بازی برگشتیم. ایران همیشه می‌جنگند و ما نیز آمادگی خوبی برای این تورنمنت داریم. در بازی امروز نیز عملکرد خوب ما بود که باعث پیروزی شد و از عملکرد استثنایی بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم.

"میکا کریستنسن" کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا نیز در مورد این پیروزی گفت: از این برد بسیار خوشحالیم، ایران سبک منحصر به فرد خود را دارد و والیبال را زیبا و سرعتی بازی می‌کند. ما در ست اول بسیار قدرتمند ظاهر شده و برنده شدیم. پس از ست دوم، در ست‌های سوم و چهارم نیز حملات خوبی را با توجه به برنامه‌های خود ترتیب داده و در سرویس نیز بهتر بودیم تا برنده شویم.

"اریک شوجی" لیبروی تیم ملی آمریکا نیز اظهار کرد: ایران همیشه با بازی خوب خود کار را برای تیم ما مشکل می‌کند. ست دوم بازی امروز مانند بازی مقابل آرژانتین سخت بود، اما از ست دوم درس گرفته و برای ست‌های بعد آماده شدیم. فردا نیز باید با تیم ملی برزیل بازی کنیم که همیشه حضور مقابل آن‌ها بازی‌های بزرگی است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها