راکیتیچ: اینجا نیستم تا از ساحل بارسلونا لذت ببرم

ایوان راکیتیچ تابستان قصد جدایی از بارسا را داشت ولی در نهایت ماندنی شد اما شرایط برای او خوب پیش نمی رود.

راکیتیچ: اینجا نیستم تا از ساحل بارسلونا لذت ببرم

ایوان راکیتیچ در بدترین روزهای خود در بارسا از سال 2014 به سر می برد. او نسبت به فصل گذشته 631 دقیقه کمتر بازی کرده و با 187 دقیقه حضور در میادین، یکی از بازیکنانی است که کمترین دقایق را برای بارسا بازی کرده است.

ستاره کروات، تابستان پیشنهاداتی جدی از چند تیم بزرگ داشت. حتی ادعا شد که رونالدو شخصا با او برای پیوستن به یوونتوس صحبت کرده ولی با تقاضای مالی بالای بارسا این انتقال ممکن نشد و راکیتیچ در نهایت در بارسا ماند.

راکیتیچ که این روزها در بارسا نیمکت نشین است، در مورد شرایطش گفت:« نمی دانم چه اتفاقاتی در پیش است. این شرایط برای من سخت و دشوار است چرا که دوست دارم بازی کنم نه اینکه فقط یک بازیکن از مجموعه بارسا باشم. در بارسلونا نیستم تا از قدم زدن در ساحل این شهر لذت ببرم. می خواهم در زمین باشم و همه تلاشم را خواهم کرد تا در بازی های بعد این اوضاع را تغییر دهم.

دو سال دیگر از قراردادم باقیمانده و تایید می کنم که تابستان قصد جدایی داشتم. این یک راز نیست و همه می دانند که صحبت هایی با سران باشگاه داشتم ولی در نهایت جدایی ام ممکن نشد. هنوز معتقدم هیچ جا بهتر از بارسا برای بازی کردن نیست ولی دوست دارم در ترکیب ثابت باشم و نه روی نیمکت.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها