جوایز فردی باید مشترکا به رونالدو و مسی اهدا شود

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق و بلغارستانی منچستریونایتد، معتقد است که فقط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی شایسته کسب عناوین فردی هستند و جوایز فردی باید به طور مشترک به این دو نفر داده شود.

جوایز فردی باید مشترکا به رونالدو و مسی اهدا شود

چند هفته پیش لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. در سمت مقابل کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، با وجود کسب قهرمانی در سری آ با بیانکونری و قهرمانی در لیگ ملت ها با پرتغال نتوانست در رقابت با مسی این جایزه را صاحب شود؛ رقابتی که از 10 سال پیش تا کنون ادامه دار بوده است.


در همین رابطه دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق شیاطین سرخ، نیز معتقد است که جواز فردی در هر سال باید به این دو نفر به شکل مشترک اهدا شود. او در این باره گفت: "رونالدو در مقابل مسی! چگونه می توانید آن ها را از هم جدا کنید؟ من فکر می کنم که جوایز فردی باید به هردو آن ها اهدا شود. هیچ وقت شما نمی توانید بگویید چه کسی در میان این دو نفر از دیگری بهتر است.


رونالدو همواره همه چیز را می خواهد چرا که او بسیار جاه طلب است. مسی اما در ظاهر این را نشان نمی دهد و فردی درون گراست اما احتمالا او نیز در خانه این گونه فکر می کند. شما وقتی خوب هستید باید به آن اذعان کنید. چرا از آن خجالت می کشید؟"


برباتوف که اخیرا از فوتبال خداحافظی کرد در ادامه عنوان کرد که رونالدو می داند که چگونه همیشه جوان بماند. او در این باره گفت: " من برای دوران اوج طولانی مدت رونالدو احترام زیادی قائل هستم. او 34 ساله است و بعد از بازی در انگلیس و اسپانیا، حالا در ایتالیا نیز ستاره است. او در همه جا فوق العاده عمل می کند. به بدن او نگاه کنید که آمادگی خوبی دارد. او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی جوان است."


در کنار رونالدو که با 34 سال سن در اوج قرار دارد، زلاتان ابراهیموویچ نیز در لیگ امریکا درخشش فوق العاده ای داشته است. برباتوف در این باره گفت: " به ابراهیموویچ نگاه کنید. بازی در امریکا نیز بسیار دشوار است. شاید او توانایی هایی دارد که من ندارم. به همین دلیل است که من فوتبال بازی نمی کنم ولی او هنوز در اوج است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها