کت و شلوار قاچاق تن مشتری نرفت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف و ضبط 193 دست کت و شلوار قاچاق در خدابنده خبر داد.

کت و شلوار قاچاق تن مشتری نرفت

مرتضی ممیزی با اشاره به پرونده کشف کت و شلوار قاچاق، اظهار کرد: تعداد 193 دست کت شلوار قاچاق از دو دستگاه خودروی سواری در شهرستان خدابنده کشف و در این رابطه دو نفر به عنوان متهم به اداره تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: پس از احراز قاچاق بودن محموله‌ها، شعبه مربوطه عاملان قاچاق را علاوه‌ بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 600 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، یادآور شد: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند. مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها