واکنش کاربران به انتشار خبر پیدا شدن نوزاد چند روزه/عده زیادی خواهان کمک مالی به این نوزاد هستند

دو روز گذشته بود که خبری مبنی بر پیدا شدن یک کودک منتشر کردیم، کاربران خبر فوری نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و خواستار کمک به این کودک شدند.

واکنش کاربران به انتشار خبر پیدا شدن نوزاد چند روزه/عده زیادی خواهان کمک مالی به این نوزاد هستند

به گزارش خبر فوری ، ماجرا از این قرار بود که نوزادی چند روزه در یکی از خیابان های جزیرهرمز پیدا شد، با پیگیری ها متوجه شدیم که این کودک به بهزیستی هرمزگان منتقل شده است، حدود 150 نفر تاکنون به این خبر واکنش نشان دادند و خواستار کمک به این کودک شدند: تعدادی از این پیام ها را در ادامه می خوانید:

«بنده ٤٢ سالمه، ١٦ سال است ازدواج كرده ام فرزندي ندارم و ساكن تهران هستم، حاضرم با كمال ميل سرپرستي كودك هرمزگاني را به فرزندي قبول كنم»

«از شیراز پیام میدم، خیلی دوست دارم سرپرستی این بچه رو قبول دار بشم، 5 ساله ازدواج کردم ولی دوتا نوزاد پسر از بین رفتن و گیر مسایل ژنتیکی هستیم. کارمند هستم و شرایط خیلی خوبی برای نگهداری نوزاد رو دارم»
«باارزوي موفيقت بيش از پیش دست انداركاران و پرسنل زحمتكش كانال، اينجانب آماده ام در راه خداوند متعال در خصوص اين نوزاد كه در هرمزگان متاسفانه با بدترين شرايط و بي وجدانه رهاشده ست، اماده همه نوع كمك هستم و اعلام ميدارم که بیارمش و مثل فرزندان خودم بزرگش كنم.»
«من برای سرپرستی گرفتن یک کودک اقدام کردم خیلی سخته ولی چون میتونستم نگهش دارم و خرجشو بدم خواستم کمکم کنید، من واقعا بچه ها رو دوست دارم ولی بهزیستی تا بچه بده خیلی طول میکشه در ضمن به من بچه بالای ده سال میده و خیلی شرایط داره.»
«چه كمكي ميتونيم به اين نوزاد كنيم؟ ميشه من بزرگش كنم من يه دختر نه ماهه دارم اونم يه بچه ديگم ميشه لطفاً؟ ميدونم نميشه يه لحظه از خدا خواستم گفتم از شما هم بپرسم همه چي دسته خداست اگه بخواد و قسمتمون اين فرشته كوچولو باشه ميشه، بهزيستي انقدر سخت ميگيره كه تا كسي مستاصل نشه دنبالش نميره مثلاً يكي از قوانينش اينه اگه هروقت هرزمان پدر و مادر بچه پيدا شن ما بايد بچرو برگردونيم اخه مگه ميشه ؟!!! فقط به صرف اينكه پدر مادرن!!!!»
اغلب این کاربران تمایل به سرپرستی گرفتن این نوزاد دارند و عده ای دیگر هم خواهان کمک مالی هستند.
تیم رسانه ای خبر فوری با تماس های مکرر به بهزیستی هرمزگان همچنان پیگیر وضعیت نوزاد و در تلاش برای یافتن راهی برای کمک به او است.
برای خواندن گزارش کامل اینجا را کلیک کنید

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها