دانستنی‌های کنکور ۹۹؛

با تغییرات منابع کنکور ۹۹ آشنا شوید

در این مطلب تغییرات کتاب‌های درسی برای داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را بررسی خواهیم کرد.

با تغییرات منابع کنکور ۹۹ آشنا شوید

تنها ۹ ماه دیگر تا برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ باقی مانده و تمامی داوطلبان شرکت در این آزمون شروع به مطالعه کرده‌اند. دانش آموزانی که امسال به پایه دوازدهم راه پیدا کرده‌اند در زمینه کتاب مشکلی ندارند چرا که ملاک طرح سوالات کنکور ۹۹ کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه دوازدهم امسال است یعنی کتاب‌هایی که وزارت آموزش و پرورش در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ملاک طرح سوال در کنکور ۹۹ از کتاب‌های پایه دهم چاپ ۹۵-۹۶، پایه یازدهم: چاپ ۹۶-۹۷ و پایه دوازدهم چاپ ۹۷-۹۸ است و دانش آموزانی که در سال‌های گذشته موفق به قبولی در کنکور نشده‌اند یا بایستی این چاپ کتاب‌ها را تهیه کنند.
تغییرات کتب درسی براى کنکور ۹۹
در ادامه این گزارش به بیان توضیحاتی پیرامون برخی نغییرات کتب درسی برای داوطلبان کنکور ۹۹ می‌پردازیم:

کتاب زیست دهم چاپ ۹۶، زیست یازدهم چاپ ۹۷ و کتاب زیست دوازدهم چاپ ۹۸را تهیه کنید. زیرا تغییرات واژه، عبارت، تصاویر کتاب در زیست وجود دارد.

درس ریاضی نیازی به تغییر کتاب ندارد و با همان کتاب‌های ریاضی نظام جدید که منبع کنکور ۹۸ بوده، می‌توانید در کنکور ۹۹نیز شرکت کنید.

تغییرات فیزیک نظام جدید در حد تغییر در کلمات و عدد‌های مسئله است پس کنکوری‌های نظام جدید برای کنکور ۹۹ لزومی به تغییر دادن کتاب فیزیک ندارند.

کتاب شیمی کد کتاب ۱۱۰۲۱۰ دهم چاپ-۹۵، ۹۶، شیمی یازدهم کد۱۱۱۲۱۰چاپ ۹۶-۹۷و شیمی دوازدهم کد ۱۱۲۲۱۰چاپ ۹۸ را تهیه کنند.

کتاب دینی پایه دوازدهم چاپ ۹۸، پایه یازدهم چاپ ۹۷و پایه دهم چاپ ۹۶ می‌باشد. البته برای کنکور ۹۹ باتوجه به منابع سنجش که بزودی اعلام می‌شود اطلاع رسانی خواهد شد. در بقیه دروس عمومی، همان منبع کنکور ۹۸ را می‌توانید استفاده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها