تراشتگن: در بهترین دوران زندگی ام قرار دارم

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، مصاحبه جالبی را پیرامون وضعیت خود در این تیم انجام داده است.

تراشتگن: در بهترین دوران زندگی ام قرار دارم

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، طی سال های گذشته همواره یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است و درخشش ویژه ای برای آبی اناری ها داشته است. او حالا یک مصاحبه جالب پیرامون حضورش در بارسلونا و مسائل دیگر انجام داده است.

200مسابقه
تجربیات من طی سال های اخیر بیشتر شده است اگرچه که از نظر تاکتیکی نیز پیشرفت زیادی داشته ام. خوشحالم که این اتفاق برای من افتاده است. من از نظر شخصی نیز تغییرات زیادی کرده ام؛ این موضوعی است که مرا خوشحال می کند.
یکی از بازیکنانی که طی سالیان اخیر مرا بیشتر از همه اذیت کرده، آدوریز است. خوشحالم که او در اواخر فوتبال خود قرار دارد.(با خنده)


بهترین خاطره
بازی اول، همیشه بسیار ویژه است و من از انجام آن لذت می برم. من خیلی عصبانی نمی شوم اما در بازی اولم با لباس بارسا این اتفاق افتاد چرا که قصد داشتم بهترین بازی خود را ارائه دهم.
بازی فینال چمپونزلیگ در برلین نیز یکی از بهترین خاطرات من با بارسا محسوب می شود.

انتقادات
من به خوبی می دانم که بعد از هر شکست اشکالاتی وجود دارد. ما انسان هستیم و همیشه امکان اشتباه داریم بنابراین سعی می کنم همیشه با آغوش باز از انتقادات استقبال کنم زیرا آن ها به پیشرفت من کمک می کنند. هیچ کس دوست ندارد که شکست بخورد اما این تجربیات برای آینده فوق العاده است.


زندگی شخصی
من شخصا در بهترین لحظه زندگی خود قرار دارم. همسرم باردار است و این بهترین چیز است. ما خیلی خوشحال هستیم و اینجا در بارسلونا احساس راحتی می کنیم. شرایط فوتبالی نیز برای من به خوبی پیش می رود و امیدوارم همین گونه نیز ادامه پیدا کند. مردم با من بسیار خوب رفتار می کنند و به من احترام زیادی می گذارند.


شرایط تیم
ما در مسیر درستی قرار داریم. در ابتدای فصل کمی سختی کشیدیم چرا که حریفان پیشرفت زیادی داشته اند. بازی های خارج از خانه نیز برای ما دشوار بوده است اما حالا همه چیز بهتر شده است. در شروع لیگ قهرمانان نیز خوب عمل کردیم. بازی با دورتموند نیز بسیار سخت بود اما ما توانستیم یک امتیاز از آن کسب کنیم. در بازی بعدی نیز مقابل اینتر یک پیروزی خوب به دست آوردیم.

رقابت با نتو
او دروازه بان بزرگی است. نتو اخیرا مصدوم شد اما حالا دوباره بازگشته است. او اکنون در حال وفق پیدا کردن با شرایط اینجاست. همه با او رابطه خوبی داریم . او همواره همچون سایر بازیکنان تشنه پیشرفت است.


لئو مسی
او منحصر به فرد است. چه چیزی می توانم در مورد او بگویم که تا به حال گفته نشده است؟ مسی یک بخش بزرگ از باشگاه است و ما واقعا از حضورش لذت می بریم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها