شکاری:‌ باشگاه‌های ایرانی از بازی کردن من می‌ترسند

بازیکن تیم ملی امید می‌گوید باشگاه‌های ایرانی از بازی کردن او هراس دارند.

شکاری:‌ باشگاه‌های ایرانی از بازی کردن من می‌ترسند

رضا شکاری، بازیکن تیم ملی امید ایران در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوض شدن سرمربی تیم و کمبود امکانات اردو روی بازیکنان تاثیر گذاشته است اما امکانات در این اردو از وضعیت خوبی برخوردار است و زمینی که آقای استیلی فراهم کرده خیلی خوب است. امیدواریم که از این امکانات استفاده کنیم و تاریخ‌ساز شویم. کار سختی است و امیدوارم که این کار را انجام دهیم.

او درباره هم‌گروهی‌های ایران در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: وقتی که ما در تیم ملی جوانان بودیم هیچ کس باور نداشت که تیم به جام جهانی صعود می‌کند اما این اتفاق افتاد. من آنالیز شخصی از تیم‌های هم‌گروه ندارم حتی در بازی‌هایی که برابر ازبکستان داشتیم به علت مسائل شخصی حضور نداشتم. مطمئن باشید کار آسانی ندارم اما با ستاره‌هایی که داریم می‌توانیم این طلسم را بشکنیم.

شکاری درباره تغییر سرمربی در تیم ملی امید گفت: آقای استیلی در تیم ملی امید بودند. من از بچگی با آقای استیلی کار کردم و ایشان یک مربی با دانش و پرتجربه هستند. فرهاد مجیدی بسیار عالی بودند و خیلی از ایشان استفاده کردم. من از مسائلی که در رابطه با فرهاد مجیدی و حمید استیلی به وجود آمده خبر ندارم و صحبتی در این رابطه نمی‌کنم.

بازیکن تیم تراکتور در این رابطه که چرا در تیم باشگاهی‌اش بازی نمی‌کند؟ گفت: راجع به این موضوع صحبتی نکردم اما من در هر تیمی که در ایران بازی می‌کردم مطمئن بودم که بازی نمی‌کردم چون آقای آذری اجازه نمی‌دادند با توجه به موج سواری‌هایی که انجام می‌شد، بازی کنم. الان هم در تراکتور مشغول به فعالیت هستم و از این بابت خوشحال هستم. الان دارم می‌گویم آقای آذری اجازه بازی به من ندادند. الان باشگاه‌های ایران ترس دارند من بازی کنم و مسابقه سه بر هیچ بشود. از این بابت منتظر رای فیفا هستیم تا معلوم شود که بتوانم بازی کنم.

او در ادامه درباره این که آیا در موقعی که حمید استیلی مدیر تیم امید بود حرف‌های او با سرمربی تداخل پیدا نمی‌کرد؟ گفت:‌ آقای استیلی از وقتی که به تیم ملی امید آمد با تغییراتی که در سرمربی‌ها به وجود می‌آمد،‌ هیچ واکنشی نداشتند و فقط با روحیه به هدفی که مد نظرش بود فکر می‌کرد. من در این رابطه چیز خاصی ندیدم و در آن موقع حرف اول را همیشه سرمربی می‌زد اما من از صحبت‌های ایشان استفاده می‌کردم. الان هم خودش سرمربی شده و من واقعا خوشحال هستم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها